خلاصه ماشینی:
"حالا وقتی شما این سوال را میکنید،به این مسئله فکر میکنم که یک آرتیست میبایست یک مرد کامل جهانی باشد.
اما آنچه برای من از اول مهم بود این بود که اثری را به وجود بیاورم که بتواند روی اجتماع تأثیر بگذارد و روی جنبه باطنی اشخاص تأثیر بگذارد.
حالا سوال من این است آیا شما سقاخانه را سبکی میدانید که در آن تنها از خط و خوشنویسی استفاده میشود و دیگر رویکردها در آن جای ندارد؟ من دارم به شما میگویم که این جنبش که من به وجود آوردم، یک جنبش جهانی است.
از این اشتباهی که مردم میکنند،تعجب میکنم برای یانکه یک دورهایی بود که من از رمل و جادو استفاده میکردم و از بابت آن جوایزی را دریافت کردم،این آثار وقتی شهرت پیدا کردند،نامشان را گذاشتند«سقاخانه»ولی من سبکهای مختلفی دارم.
متوجه فرمایش شما شدم حالا میخواهم بپرسم که شکل آخرین آثار شما چگونه هست؟ الان دو سال هست که روی پروژه مولانا جلال الدین رومی کار میکنم که در آن مقداری از فلسفه مولانا دیده میشود.
وطن مثل مادر است و همچنانکه مادر را نمیشود تغییر داد،وطن را هم نمیشود معاوضه کرده و خیلی افتخار میکنم از اینکه در ایران به وجود آمدهام و عاطفه ایرانی دارم و میخواهم آن را به دنیا نشان بدهم و امیدوارم موفق بشوم.
تا آنجا که یادم میآید،بخشی از آثار شما با تکنیک سیلک اسکرین انجام شده بودند،هنوز هم با این تکنیک کار میکنید؟ سیلک اسکرین برای من خیلی مهم بود."