خلاصه ماشینی:
"» پیش از این هم اشاره شده است که در سالهای انقلاب در ایران،مردم فقیر و محروم مهمترین موضوع و محور فعالیت کثیری از روشنفکران و گروههای مبارز بودند،که همین نیز،از یک طرف موجب همدلی و همراهی آنها،از طرف دیگر تلاش برای رسیدن به این هدف مشترک،موجب شور و شوق انقلابی در آن سالهای اوج شده بود.
نمایش آثاری که در این سالها گذاشته میشد،از پربینندهترین نمایشگاههایی بودند،که شاید در سراسر تاریخ تجسمی ایران، تاکنون اتفاق افتاده است؛از جمله:نمایشگاه گروهی در حسینیه ارشاد(8531)که این نمایشگاه به مناسبت هفته همبستگی در دانشکده هنرهای زیبا انجام پذیرفته بود، نمایشگاهی که فوق العاده شلوغ شد و مردم گروه گروه برای دیدن آن وارد میشدند؛همچنین اولین نمایش گروهی طراحی و نقاشی در موزه هنرهای معاصر تهران(9531)،که در آن یکی از طراحیهای قادرینژاد به صورت کارت،تکثیر شد؛ورک شاپ با حضور الخاص،قادرینژاد،دبیری،سعدالدین و صفرزاده در باغ فردوس تهران که روی بومهای بسیار بزرگی نقاشی میکردند و مردم عادی بسیاری ساعتها ناظر آنمیشدند.
در این مدت نیز چند نقاشی دیواری در سطح تهران انجام داد،که متاسفانه اکنون،هیچ یک باقی نمانده است از جمله؛ -در دانشگاه تهران ورودی دیوارهای دانشکده هنرهای زیبا به اتفاق الخاص و سعدالدین -دیواری در کوچهی دربند عزیزی بین آذربایجان و جامی -دیواری واقع در پل چوبی،انجمن کارگران -دیوار داخلی حیاط یک مدرسه در منطقه حسنآباد در ایران هیچ گاه نقاشی تا این حد زبانی مردمی نیافته بود و همسو با اتفاقهای اجتماعی قرار نگرفته است."