خلاصه ماشینی:
"پرسش اینجاست:چه شرایط اقتصادی لازم استتا هر نوع نوآوری و فرایند شکلگیری آن به بهترین شکلمورد تشویق و پشتیبانی قرار گیرد؟ برای مدیریت واحد تجاری،تعدادی ابزار استاندارد وشناخته شده وجود دارد که پیش از این امتحان خود را پسدادهاند.
مثلااو اشاره به گفتههای یکی از مدیران یک شرکت مالزیاییپتروشیمی میکند: «هر سال چندین هزار دلار صرف سرمایهگذاری درابتکارات جدید میکنیم و هربار که در حال نزدیکتر شدنبه سلیقه مشتریانمان هستیم مجددا تحت فشار از جانباستانداردهای جدید قرار میگیریم و هر سال همین اتفاقتکرار میشود و استانداردهای قبلی به دست فراموشی سپردهمیشود،کارکنان ما خسته و بدبین شدهاند و امروزه آنها باعلم به اینکه به طور دائم ممکن است تغییرات جدیدی صورتبگیرد کار میکنند و این موجب میشود که هیچکس تعهدجدی به روشهای جدید نداشته باشد زیرا که میدانند سالآینده تغییرات جدیدتری روی خواهد داد.
نعطافپذیری داخلی -درک عمیق کار گروهی -مدیریت با کارکنان به گونهای رفتار کند که گوییتفکیک مسئولیت مهمی صورت گرفته است -مدیریت دیدگاههای کارکنان خود را جهت توسعهمیشنود و بر اساس آنها عمل میکند نعطافپذیری خارجی -مرور محصولات و خدمات جهت پاسخگویی بهنیازهای مشتری -دریافت نظریات مشتریان در مورد محصولات وخدمات جدید قبل از معرفی -تحقیقات متداول بازار جهت تعیین نیازهای مشتریان نترلهای داخلی -بیان و تعریف شفاف استانداردهای اجرایی -رویههای کاری که پاسخگویی به مشتریان را سادهمیکند و موجب افزایش کیفیت و اثربخشی میشود -رویهها بین واحدهای مختلف ساده و همطرازمیشود نترل خارجی -مدیریت ارشد به طور شفاف در ارتباط با اهداف خودبا کارکنان ارتباط برقرار میکند -کارکنان به سادگی بازخورد آنچه که مشتریان در موردخدمات شرکت تصور میکنند را دریافت میکند -کارکنان به طور منظم در جریان خلاصه عملکردسازمانی قرار میگیرند منبع:سایت دانشکده حسابداری و تجارت نیوساوتولز استرالیا"