خلاصه ماشینی:
"برونسپاری خدمات پشتیبانی میتواند یک دیران تجاری وصنعتی میکوشنداز استراتژیبرونسپاریاستفاده کنند امادر عمل با مسایلو موضوعهایمفهومی متنوعیروبرو هستند &%08810SOTG088G% تغییرات سریع در کسبوکار مدیران ارشد را مجبور کرده تااستراتژیهایی را اتخاذ کنند که هم بر موقعیتهای جاری سازمانتمرکز داشته باشند و هم بر سرمایهگذاری بر فعالیتهایی که باعثارتقاء مزیت به منظور موفقیتهای آتی سازمان میگردند.
برونسپاری خدمات پشتیبانی میتواند یک دیران تجاری وصنعتی میکوشنداز استراتژیبرونسپاریاستفاده کنند امادر عمل با مسایلو موضوعهایمفهومی متنوعیروبرو هستند &%08810SOTG088G% (به تصویر صفحه مراجعه شود)جزء حائز اهمیت در یک استراتژی موفق تجاری باشد.
برخی خدمات پشتیبانی نظیر منابع انسانی یک شرکت باتکنولوژی مدرن یا مراکز تماس مشتریان در تولید رایانه،ممکناست نتایج داخلی و خارجی قابل توجهی داشته باشد که قبلاز خرید میبایست به صورت انتقادی تجزیه و تحلیل شود.
برخی خدمات پشتیبانی نظیر منابع انسانی یک شرکت باتکنولوژی مدرن یا مراکز تماس مشتریان در تولید رایانه،ممکناست نتایج داخلی و خارجی قابل توجهی داشته باشد که قبلاز خرید میبایست به صورت انتقادی تجزیه و تحلیل شود.
یسک از دستن رفتن اعتماد سازمانی برای بسیاری از شرکتها ریسک از دست دادن اعتمادسازمانی غیر قابل سنجش وجود دارد زیرا برونسپاری خدماتمیتواند موجب ایجاد یک شکاف در روابط کارمند-کارفرماشود.
یسک از دستن رفتن اعتماد سازمانی برای بسیاری از شرکتها ریسک از دست دادن اعتمادسازمانی غیر قابل سنجش وجود دارد زیرا برونسپاری خدماتمیتواند موجب ایجاد یک شکاف در روابط کارمند-کارفرماشود.
هیجان ایجاد شده در اواخر 1980،افتضاح مالی در طیاین قرن و شناسایی نظارت سازمانی غیر کارآمد باعث شد کهرکود اقتصادی بیشتری در نرخ موجودی(نظیر کاهش سود)به وجود آید و همچنین فشارهای بیشتری بر مدیران جهت تعدیلریسکهای تجاری که شرکتها با آن مواجه است،وارد آید."