Skip to main content
فهرست مقالات

در چنگال نیروی جادوئی تبلیغات

نویسنده:

(3 صفحه - از 52 تا 54)

کلید واژه های ماشینی : چنگال نیروی جادوئی تبلیغات ،تبلیغات ،فیلمها ،تلویزیون ،سینمائی ،آگهی ،مار ،روحانیتی ،میزنند ،خانواده‌هائی ،تماشای ،زهر مار ،اجناس ،مردم ،پول ،کودکان ،برنامه تلویزیونی ،مسابقات تلویزیونی ،فیلم‌های سینمائی ،سرمایه‌داران ،جوان ،نمایش ،زندگی ،مفسران سینمائی ،فیلمهای مبتذل تلویزیون ،سرمایه‌داران طماع ،احساسات نوع‌دوستی مردم هم استفاده ،تبلیغات و تحمیق مردم ،احساس ،خرج تبلیغات

خلاصه ماشینی:

"حالا بیننده بد بخت هر وقت که تلویزیون خود را که هنوز اقساط آن تمام نشده روشن‌ میکند با آگهی و تبلیغات مواجه میشود و این تبلیغات یا بصورت مسابقات هوش است و یا نمایش- نامه‌ای که قهرمانان آن نوشابه مخصوصی می‌نوشند!در مسابقات تلویزیونی معمولا یک شرکت‌ کننده از دنیا بی‌خبر در مسابقه شرکت میکند(البته با کمال افتخار!)و وقتی مثلا از او پرسیدند لسب ناپلئون در جنگ«واترلو»چه رنگ بود و او پاسخ داد سفید،حضار با افتخار او کف میزنند و آنوقت کارگردان مسابقه باین قهرمان هوش و معلومات،یک جعبه سر شوی یا صابون از کارخانه زهر مار!جایزه میدهد. 1یکی از مفسران سینمائی که خطر را در چند قدمی خود احساس کرده و گوئی تازه متوجه شده است که‌ فیلمهای سینمائی چگونه فضیلت و معنویت را از بین میبرد و انسان را بیک حیوان خون آشام‌ و وحشی تبدیل میکند در یکی از مقالات خود تحت عنوان«کشف لذایذ کشتن»مینویسد: «گویا بیماری تفنن گرائی(آنهم به شکل بی‌تعمق م خیلی جسمی و غریزی)از خواص‌ اجتماعات خیلی مرفه و شکم سیر باشد..."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.