Skip to main content
فهرست مقالات

نوآوری ها در گسترش و توسعه برنامه آموزش از دور

نویسنده:

مترجم:

علمی-ترویجی/ISC (10 صفحه - از 157 تا 166)

کلیدواژه ها :

آموزش از دور ،کاربرد فناوری در آموزش ،آموزش مؤثر

کلید واژه های ماشینی : مدیریت مواد آموزشی الکترونیکی، دانشجو، ایجاد گروه‌های یادگیری و تدریس، فناوری، تدریس، برنامه، دور، ارزیابی، ایجاد محیطهای تدریس گروهی، وب

آموزش با کیفیت بالا نیازمند نوآوری در گسترش برنامه و نحوه ارائه است.این مقاله به بررسی موارد زیر می‌پردازد:استفاده از ادغام فناوری‌ها در ارائه آموزش یادگیرنده محور، ایجاد محیطهای تدریس گروهی که تلاش‌های کارشناسان دانشکده را به حد اعلاء می‌رساند، و تشکیل بانک‌های اطلاعاتی برای مدیریت مواد آموزشی الکترونیکی در دو دانشگاه بزرگ دولتی.این مقاله همچنین راهبردهای مؤثر برای ایجاد گروه‌های یادگیری و تدریس متمرکز را مشخص و تلاش می‌کند با استفاده از اشکال جایگزین ارزیابی، نتایج یادگیری را مستند کند.

خلاصه ماشینی: "این مقاله به بررسی موارد زیر می‌پردازد:استفاده از ادغام فناوری‌ها در ارائه آموزش یادگیرنده محور، ایجاد محیطهای تدریس گروهی که تلاش‌های کارشناسان دانشکده را به حد اعلاء می‌رساند، و تشکیل بانک‌های اطلاعاتی برای مدیریت مواد آموزشی الکترونیکی در دو دانشگاه بزرگ دولتی. dE) است که موارد زیر را ارائه می کند:برنامه آموزشی ویژه که برای متخصصان کشاورزی در تگزاس طراحی شده است؛حمایت از محیط یادگیری باکیفیت بالا توأم با کشف، هماهنگی و کاربرد؛نظرات کارشناسی از دو دانشگاه شناخته شده ملی در آموزش کشاورزی؛مهارت‌های لازم برای متخصصان کشاورزی تا در موقعیت‌های فعلیشان پیشرفت کنند؛اعطای مدرک مشترک از دو مؤسسه؛و فرصت برای آمادگی بیشتر متخصصان در حالی که به کارشان ادامه می دهند. خوشبختانه، ابزارهای دوره‌های آموزشی روی وب مثل وب سی تی 17P}و تخته سیاه 18P}طوری ساخته شده‌اند که مدیریت مواد آموزشی، دسترسی دانشجو ودانشگاه هوستون مبادرت به اجرای یک برنامه پیشاهنگ کرده است تا ایجاد الگوهای بانک اطلاعاتی برای طراحی دروس و ارائه با کیفیت بالا و محیطهای یادگیری را از طریق تلاش‌های گروهی میان اعضای هیئت علمی دانشکدهک در رشته‌های مختلف، آسان کند. این برنامه به ویژه تلاش می‌کند تعامل مناسب و به موقع میان استاد و دانشجویان فراهم سازد؛برای استادانی که در نظام آموزش از دور تدریس می‌کنند و برای دانشجویانی که در این نظام تحصیل می‌کنند، آموزش مناسب در زمینه شیوه‌ها و فناوری‌های مربوط به تعامل ارائه دهد؛یادگیری و تدریس تعاملی را که باعث تقویت گفت و شنود اساسی، یادگیری یکپارچه، مربیگری، یادگیری مشارکتی فرد به‌(به تصویر صفحه مراجعه شود)شکل 2."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.