خلاصه ماشینی:
"هیئت استانداردهای حسابداری دولتی (به تصویر صفحه مراجعه شود) هیئت استانداردهای حسابداری دولتی )BSAG( سازمانی مستقل است که استانداردهای حسابداری و گزارشگری مالی را برای دولتهای محلی و ایالتی ایالات متحد تهیه و اصلاح میکند.
هیئت استانداردهای حسابداری دولتی که در سال 1984 بر اساس توافقنامه بنیاد حسابداری مالی )FAF( و مقامات 10 انجمن ملی دولت ایالتی و محلی تاسیس شد،به وسیله دولتها،صنعت حسابداری،و بازارهای سرمایه به عنوان مرجع رسمی اصول پذیرفته شده حسابداری )PAAG( برای دولتهای ایالتی و محلی شناخته میشود.
با وجود این،رعایت استانداردهای هیئت از طریق قوانین برخی از دولتها و از طریق فرایند حسابرسی،زمانی که حسابرسان درباره مطلوب بودن نحوه ارائه صورتهای مالی در انطباق با اصول پذیرفته شده حسابداری اظهارنظر میکنند،صورت اجباری به خود میگیرد.
هیئت استانداردهای حسابداری دولتی،در انجام ماموریت خود،استانداردها و مطالب دیگری را منتشر میکند که منجر به اطلاعات سودمند برای تصمیمگیری استفاده کنندگان از گزارشهای مالی دولتی میشود؛شامل،برای مثال، مالکان قرضه شهرداری،قانونگذاران،نیروی ستادی قانونگذاری،و مراجع نظارتی."