Skip to main content
فهرست مقالات

تحلیل مدیریتی بر برون سپاری خدمات کتابداری و اطلاع رسانی

نویسنده: ؛ ؛

پاييز 1384 - شماره 63 علمی-ترویجی (8 صفحه - از 67 تا 74)

کلیدواژه ها : برون‌سپاری ،خدمات کتابداری ،کتابخانه و مراکز اطلاع‌رسانی

کلید واژه های ماشینی : برون‌سپاری ،کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی ،برون‌سپاری خدمات در کتابخانه‌ها ،برون‌سپاری در کتابخانه‌های ایران ،برون‌سپاری خدمات ،مراکز اطلاع‌رسانی ،مدیران کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی ،برون‌سپاری در کتابخانه‌ها ،خدمات کتاب‌داری و اطلاع‌رسانی ،کتاب‌داری و اطلاع‌رسانی ،کتابخانه‌های ایران ،خدمات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی ،مراکز اطلاع‌رسانی ایران ،خدمات کتاب‌داری ،مراکز بیرون از کتابخانه ،برون‌سپاری خدمات کتاب‌داری ،برون‌سپاری بخشی از خدمات ،مراکز اطلاع‌رسانی امکان ،برون‌سپاری خدمات کتابخانه‌ها ،برون‌سپاری خدمات فهرست‌نویسی ،برون‌سپاری خدمات فنی ،برون‌سپاری بررسی می‌شود ،مدیران کتابخانه‌ها ،کیفیت خدمات ،مدیریتی برون‌سپاری ،اطلاع‌رسانی ایران ،امکانات و خدمات شرکت‌ها ،مدیریت کتابخانه ،برون‌سپاری فهرست‌نویسی ،مراکز اطلاع‌رسانی استفاده

برون‌سپاری خدمات،شیوه‌ای‌ست که به مدیران کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی امکان‌ می‌دهد تا از امکانات و خدمات شرکت‌ها و سازمان‌های بیرون از کتابخانه برای دستیابی به‌ اهداف خود بهره‌برداری کنند.با اینکه برون‌سپاری خدمات در کتابخانه‌های ایران انجام شده‌ اما ابعاد مختلف آن هنوز در متون کتابداری بررسی نشده است.در برون‌سپاری خدمات،بایدها و نبایدهایی وجود دارد که آگاهی از آنها برای مدیران ضروری به نظر می‌رسد.در این مقاله، ابتدا متونی که در زمینه مفهوم برون‌سپاری نوشته شده،مرور خواهد شد،سپس فواید و بایدها و نبایدهای پیش از عقد قرارداد برون‌سپاری بررسی می‌شود.در ادامه مقاله،با مرور برون‌سپاری در کتابخانه و مراکز اطلاع‌رسانی ایران به مسائل خرد و کلان مربوط به‌ برون‌سپاری در کتابخانه‌های ایران پرداخته خواهد شد.در پایان مقاله،چند موضوع پژوهشی‌ در این زمینه پیشنهاد می‌شود.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.