Skip to main content
فهرست مقالات

جایگاه کارورزی در تدریس روشهای مصاحبه مرجع

نویسنده: ؛

مترجم: ؛

پاييز 1372، سال چهارم - شماره 3 (20 صفحه - از 363 تا 382)

کلید واژه های ماشینی : کارورزی ،مصاحبهء مرجع ،ارتباط در مصاحبهء مرجع ،مصاحبه‌های مرجع ،روشهای مصاحبه ،روشهای مصاحبه مرجع ،مصاحبهء ،کلامی ،روشهای مصاحبهء مرجع ،کارورزی در تدریس ،تجربهء کارورزی ،ارتباط غیر کلامی ،مصاحبهء مرجع به کار ،مدرسهء کتاب‌داری ،کتاب‌دار مرجع ،غیر کلامی ،ارتباط کلامی ،مراجعه‌کننده ،کارورزی مرجع ،تجربهء ،نقش کتاب‌دار مرجع ،کتاب‌دار سرپرست ،درسی مدرسهء کتاب‌داری ،تجربهء می‌دانی ،مدرسهء ،مصاحبه مؤثر ،مهارتهای ارتباطی ،فرایند ارتباطی ،تجربه کارورزی ،دروس مرجع

مصاحبهء مرجع از دیر باز در حرفهء کتابداری به مشابهء فرایندی ارتباطی شناخته شده است.کتابداران مرجع باید بتوانند برای ارائهء خدمت کیفی،با همهء انواع مراجعه کنندگان به طور مؤثری‌ ارتباط برقرار کنند.ارتباط در مصاحبهء مرجع هم کلامی و هم غیر کلامی‌ است،و اگر قرار است مصاحبه مؤثر باشد و مراجعه کنندهء اطلاعاتی را که به دنبال آن است دریافت کند،این دو عامل باید با هم هماهنگ‌ باشند.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.