Skip to main content
فهرست مقالات

ارزیابی مجموعه و خدمات کتابخانه های بانک های تخصصی شهر تهران

نویسنده:

(8 صفحه - از 51 تا 58)

کلید واژه های ماشینی : کتابخانه ،بانک ،خدمات کتابخانه‌های بانک‌های تخصصی کشاورزی ،مجموعه و خدمات کتابخانه‌های بانک‌های ،اطلاعات ،بانک صنعت و معدن ،کارکنان بانک صنعت و معدن ،خدمات کتابخانه‌های بانک‌های تخصصی شهر ،کتابخانه‌های بانک‌های تخصصی شهر تهران ،کتاب‌ها ،فعالیت بانک‌های تخصصی ،ارزیابی مجموعه و خدمات ،بانک‌های تخصصی ،ارزیابی مجموعه خدمات کتابخانه‌های بانک‌های ،بانک مسکن ،مجموعه خدمات کتابخانه‌های بانک‌های تخصصی ،مجموعه ،تخصصی شهر تهران ،کارکنان کتابخانه بانک مسکن ،کارکنان بانک کشاورزی ،کتابخانه بانک صنعت و معدن ،ارزیابی مجموعه کتابخانه‌های دانشگاهی شهر ،کتابخانه در بانک‌های تخصصی ،رضایت ،کارکنان کتابخانه صنعت و معدن ،کتابخانه بانک مسکن ،کارکنان بانک مسکن از خدمات ،مجموعه کتابخانه‌های دانشگاهی شهر تهران ،کتابداران ،کارکنان مورد ارزیابی

فعالیت بانک‌های تخصصی نیازمند دانش و اطلاعات در زمینه‌های متفاوت و مطالعهء محورهای فعالیتی و طرح‌های تولیدی است.به‌علاوه،به‌روز بودن اطلاعات موردنیاز نقش‌ موثری در بررسی و تصمیم‌گیری صحیح و اصولی فعالیت بانک‌های تخصصی دارد.کتابخانه در بانک‌های تخصصی از ویژگی‌های مشترکی برخوردار است.در مقالهء حاضر،مجموعه و خدمات‌ کتابخانه‌های بانک‌های تخصصی کشاورزی،صنعت و معدن،و مسکن در شهر تهران باتوجه به‌ نظر کارکنان مورد ارزیابی قرار گرفته،و پیشنهادهایی برای برنامه‌ریزی جهت رشد و گسترش‌ کتابخانه‌ها ارائه شده است.

خلاصه ماشینی:

"در مقالهء حاضر،مجموعه و خدمات‌ کتابخانه‌های بانک‌های تخصصی کشاورزی،صنعت و معدن،و مسکن در شهر تهران باتوجه به‌ نظر کارکنان مورد ارزیابی قرار گرفته،و پیشنهادهایی برای برنامه‌ریزی جهت رشد و گسترش‌ کتابخانه‌ها ارائه شده است. -P و 6-fd]-ب ?x 592/12-ب ?X<7/150-?X محاسبه‌شده نتایج به‌دست آمده در این جدول نشان می‌دهد که کارکنان بانک صنعت و معدن و مسکن از مجموعهء کتابخانه رضایت ندارند و کارکنان بانک کشاورزی از مجموعهء کتابخانه راضی هستند. -P و 2-fd]-?X 99/5-ب ?X<62/11-?X محاسبه‌شده نتایج به‌دست آمده نشان می‌دهد که کارکنان بانک صنعت و معدن و کشاورزی از خدمات‌ کتابخانه رضایت دارند ولی کارکنان بانک مسکن از خدمات کتابخانه به‌شدت ناراضی هستند. -P و 2-fd]-?X 99/5-ب ?X<15/88-?Xمحاسبه‌شده نتایج جدول نشان می‌دهد که کارکنان بانک صنعت و معدن و کشاورزی از نحوهء دسترسی به‌ منابع اطلاعاتی رضایت دارند و کارکنان بانک مسکن ناراضی هستند. -P و 2-fd]-?X 99/5-ب ?X<15/88-?X محاسبه‌شده نتایج به‌دست آمده در این جدول نشان می‌دهد که کارکنان هر سه بانک در مورد توان و تمایل پاسخ‌گویی به سؤالات مراجعان در کتابخانه کاملا رضایت دارند. -P و 6-fd]-?X 592/12-ب ?X<93/76-?Xمحاسبه‌شده نتایج به‌دست آمده در این جدول نشان می‌دهد که کارکنان بانک صنعت و معدن و مسکن از امکانات رفاهی کتابخانه رضایت ندارند و کارکنان بانک کشاورزی از امکانات رفاهی کتابخانه‌ رضایت دارند. -P و 6-fd]-?X 592/12-ب ?X<33/49-?X محاسبه‌شده نتایج به‌دست آمده در این جدول نشان می‌دهد که کارکنان کتابخانه صنعت و معدن و کشاورزی از ساختمان و تجهیزات رضایت دارند ولی کارکنان کتابخانه بانک مسکن از ساختمان‌ و تجهیزات کتابخانه رضایت ندارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.