Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی میزان رضایت مراجعه کنندگان از خدمات کتابخانه موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران

نویسنده: ؛

بهار 1379 - شماره 41 (11 صفحه - از 65 تا 75)

کلید واژه های ماشینی : ژئوفیزیک دانشگاه تهران مورد بررسی ،مراجعان ،خدمات کتابخانهء مؤسسهء ژئوفیزیک دانشگاه ،کتابخانهء مؤسسهء ژئوفیزیک دانشگاه تهران ،ژئوفیزیک دانشگاه تهران ،میزان رضایت مراجعان ،ژئوفیزیک ،میزان رضایت مراجعه‌کنندگان ،میزان رضایت ،مراجعه‌کنندگان از خدمات ،بررسی میزان رضایت ،رضایت مراجعان ،خدمات کتابخانه ،مراجعه‌کنندگان ،روزآمد ،دانشگاه تهران ،خدمات کتابخانهء مؤسسه ژئوفیزیک ،مراجعان از خدمات ،مراجعان تا حدودی رضایت‌بخش ،خدمات کتابخانهء ،روزآمد بودن ،مورد غنی بودن نشریات ،مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ،مورد روزآمد بودن ،روزآمد بودن نشریات ،حدودی رضایت‌بخش ،مراجعه‌کنندگان کتابخانه ،حدودی رضایت ،روزآمد بودن مجموعه ،غنی بودن نشریات

در مقالهء حاضر خدمات کتابخانهء مؤسسهء ژئوفیزیک دانشگاه تهران مورد بررسی قرار گرفته‌ است.در این پژوهش،جنبه‌های مختلف خدمات کتابخانه از جمله غنی و روزآمد بودن مجموعه، دسترسی به منابع موردنیاز،توان و تمایل کتابداران در پاسخ‌گویی به سوالات مراجعه‌کنندگان،قوانین‌ و مقرارت کتابخانه،دلایل مراجعه استفاده‌کنندگان به کتابخانه،و مهمترین دلایل نارضایتی مراجعان از خدمات این کتابخانه بررسی شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.