Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی میزان رضایت دانشجویان از خدمات کتابخانه های دانشگاه آزاد خوزستان

نویسنده: ؛

زمستان 1380 - شماره 48 علمی-ترویجی (21 صفحه - از 38 تا 58)

کلیدواژه ها : رضایت‌مندی ،دانشجویان ،کتابخانه‌های دانشگاه آزاد ،خوزستان

کلید واژه های ماشینی : دانشگاه آزاد اسلامی ،خدمات کتابخانه‌های دانشگاه آزاد ،رضایت دانشجویان از خدمات ،کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی ،میزان رضایت ،میزان رضایت دانشجویان ،کتابخانه‌های دانشگاه آزاد ،مراجعان ،رضایت دانشجویان ،کتابخانه‌های دانشگاهی ،خدمات کتابخانه‌های دانشگاه ،دانشگاه آزاد ،بررسی میزان رضایت ،کتابخانه‌های دانشگاه ،خدمات کتابخانه ،میزان رضایت مراجعان ،رضایت مراجعان از خدمات ،خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی دانشگاه ،رضایت مراجعان ،دانشگاهی ،میزان رضایت استفاده‌کنندگان ،استفاده از کتابخانه ،تعیین میزان رضایت دانشجویان ،کتابخانه‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد ،اسلامی منطقهء ،عضو کتابخانه‌های دانشگاه آزاد ،میزان استفاده از کتابخانهء ،منطقهء ،کتابخانهء دانشگاهی ،خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی

هدف کتابخانه‌های دانشگاهی از گردآوری و سازماندهی منابع ارائهء خدمات به‌ مراجعه کننده است.یکی از عوامل مهم ارزیابی کتابخانه‌های دانشگاهی،میزان رضایت‌ مراجعه کنندگان آنهاست.پژوهش حاضر با هدف تعیین میزان رضایت دانشجویان از خدمات‌ کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی منطقهء 6 که شامل واحدهای آبادان،خرمشهر،امیدیه،اهواز، ایذه،بهبهان،دزفول،رامهرمز،شوشتر،ماهشهر،مسجد سلیمان،و تحصیلات تکمیلی واحد منطقهء 6 است،انجان شده است.جامعهء آماری شامل 929,15 نفر دانشجویان عضو کتابخانه‌های‌ دانشگاه آزاد اسلامی منطقهء 6 است.نوع پژوهش توصیفی و ابزار گردآوری اطلاعات،پرسشنامه‌ بوده که میان افراد جامعه بر مبنای نمونه‌گیری تصادفی منظم توزیع شد.یافته‌های پژوهش نشان‌ داد که دانشجویان مقطع کارشناسی بیشترین تعداد اعضا را به خود اختصاص داده‌اند.بیشترین‌ اعضا به گروه سنی 18-24 سال تعلق دارند.در پایان پیشنهادهایی باتوجه به نتایج به دست آمده‌ از پژوهش ارائه شده است.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.