Skip to main content
فهرست مقالات

راهبردها و کاربردهای تجارت الکترونیکی در مراکز اطلاع رسانی تخصصی ایران و ارائه راهکارهای مناسب

نویسنده: ؛

پاييز 1381 - شماره 51 علمی-ترویجی (18 صفحه - از 46 تا 63)

کلیدواژه ها : تجارت الکترونیکی ،مراکز اطلاع‌رسانی تخصصی ،مبادله الکترونیکی اطلاعات ،طراحی صفحات وب

کلید واژه های ماشینی : تجارت الکترونیکی ،مراکز اطلاع‌رسانی تخصصی ،مراکز اطلاع‌رسانی تخصصی ایران ،مراکز اطلاع‌رسانی ،اطلاع‌رسانی تخصصی ایران ،استفاده از تجارت الکترونیکی ،کاربردهای تجارت الکترونیکی ،اطلاع‌رسانی تخصصی ،به‌کارگیری خدمات تجارت الکترونیکی ،خدمات تجارت الکترونیکی ،کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی ،اطلاع‌رسانی تخصصی در ایران ،مبادله الکترونیکی اطلاعات ،به‌کارگیری تجارت الکترونیکی ،ارائه خدمات ،استفاده از خدمات تجارت ،تجارت الکترونیکی با توجه ،مبادله الکترونیکی ،خدمات بهینه به کاربران ،امکانات تجارت الکترونیکی ،ارائه خدمات به کاربران ،کاربردهای اینترنت ،کاهش هزینه‌ها ،کتابخانه تخصصی ،تجارت الکترونیکی استفاده ،الکترونیکی اطلاعات ،مرکز اطلاع‌رسانی تخصصی ،مرکز اطلاع‌رسانی ،تهیه منابع ،تحقیق حاضر

تحقیق حاضر از سه بخش اصلی تشکیل شده است.در بخش اول، مسائل نظری و بنیادهای مفهومی تجارت الکترونیکی مطرح می‌شود و نکاتی درباره اجزای مختلف تجارت الکترونیکی و همچنین نقش اینترنت در آن بیان می‌شود.ضرورت‌ها، ملزومات و فرآیند تجاری در تجارت الکترونیکی از دیگر مسائل قابل طرح در این بخش است.بخش دوم تحقیق به مطالعه وضعیت کنونی 52 مرکز اطلاع‌رسانی تخصصی ایران که به اینترنت دسترسی دارند، می‌پردازند. در بخش سوم تحقیق نیز تلاش می‌شود تا برای بهبود فرآیند فعالیت‌های این مراکز و همچنین ارائه خدمات بهینه به کاربران، راهکارهایی برای به کارگیری خدمات تجارت الکترونیکی در این مراکز ارائه شود.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.