خلاصه ماشینی:
"J}(به تصویر صفحه مراجعه شود) فصل اول،به تبیین این امر میپردازد که چگونه حاکمیت و سلطهیبازار،جوانان و نقش آنها را به نحوی تحلیل میکنند که کاملا باپیششرطهای لازم برا یایجاد شیوههای دموکراتیک شهروندی درتضاد است.
در حالی که این فصل شیوههای گوناگون تأثیر نیروهایبازار را بر جوانان از یکدیگر متمایز نمیکند،اما نوعی الگوی نظری وسیاسی گسترده را برای فهم این امر ایجاد میکند که چگونه عقلانیتنولیبرال،گونهای از ایدئولوژی،ارزشها و روابط اجتماعی را ایجادمیکند که مانع این امر میشوند که جوانان بتوانند در فضای بیرون ازاین ایدئولوژی گام بردارند و نوعی نظم دموکراتیکتر و کاملا جهانیرا تجربه کنند.
موضوعی که در این فصل موردبحث قرار میگیرد این است که چگونه دانشگاه میتواند به عنوانیک حوزهی عمومی دموکراتیک تلقی شود،حال آنکه جهانی که تابعفرامین بازار است،تابع منطق خاصی میباشد که آموزش و تحصیلعلمی و دانشگاهی را که در گرو تفکر انتقادی است محدود میکند.
در حالی که فصلهای بخش اول به بررسی جوانان به عنوان یکگروه توجه دارد،بخش دوم با عنوان«تصور و زیستن با دیگری»،بهتضاد و ناسازگاری میان گروهها میپردازد.
بخش سوم،برخی از تحلیلهای قبلی فرآیندهای روانی اجتماعی وتضاد بین گروهها را نشان میدهد،اما مهمترین موضوع این بخش،روش مطالعهی رفتار و شناخت ناسازگاری جوانان در بافت فعالیتهاییاست که«سازگاری»را ایجاد میکنند.
نویسنده در این فصل،به جای فرض یک جهان فرهنگیایستا که متعلق به جوانان است و تحتتأثیر ایدئولوژیهای موسیقیخاص قرار دارد،یک رویکرد همکنشی را برای مطالعه دربارهی جوانانیپیشنهاد میکند که تلاش میکنند تا ارزشهای فرهنگی خودشان رادر درون ارزشهای فرهنگی گروههای اجتماعی دیگر و نه در تضاد باآنها درک کنند."