Skip to main content
فهرست مقالات

تحلیل آزمون های ارزشیابی پیشرفت یادگیری بر پایه آزمون های الکترونیکی سایت Passwort Deutsch

نویسنده: ؛

پاييز 1385 - شماره 33 علمی-پژوهشی (12 صفحه - از 37 تا 48)

کلید واژه های ماشینی : ارزشیابی پیشرفت یادگیری ،آزمون‌های ارزشیابی پیشرفت یادگیری ،آموزش زبان ،ارزشیابی پیشرفت ،آزمون‌های ارزشیابی پیشرفت ،پیشرفت یادگیری ،سایت آموزش زبان ،ارزشیابی دانش و مهارت‌های ،مهارت‌های زبانی ،طراحی آزمون‌های ،فرآیند یادگیری ،بستر اینترنت ،زبانی در برنامه‌ریزی درسی ،آزمون‌های پیشرفت یادگیری ،دانش و مهارت‌های ،ارزشیابی دانش ،درسی آموزش زبان ،اهداف یادگیری ،فرآیند آموزش ،آزمون‌های باز ،میزان پیشرفت ،نوشتن ،امکان استفاده از تصاویر ،سؤالات ،طراحی سؤالات ،یادگیری زبان ،دانش و مهارت‌های زبانی ،متعلمان ،معیارهای کلی در طراحی ،توانش زبانی

آزمون های ارزشیابی پیشرفت یاد گیری، فعالیتی هدفمند و ابزاری مهم برای ارزشیابی دانش و مهارت های زبانی در برنامه ریزی درسی آموزش زبان به شمار می روند. این آزمون ها که با هدف تعیین میزان پیشرفت و یا پس رفت زبان آموزان در یادگیری مطالب درسی و نیز با تشخیص مشکلات احتمالی در فرایند یادگیری، طراحی و اجرا می شوند، متناسب با اهداف یادگیری و شیوه های آموزش زبان از تنوع برخوردارند. مقاله حاضر ضمن بررسی اهداف و کارکرد آزمون های ارزشیابی پیشرفت یادگیری در بستر آموزشی متعارف و نیز معیارهای کلی در طراحی آنها، استفاده از این آزمون ها را در بستر اینترنت، با تحلیل سایت آموزش زبان آلمانی «passwort Deutsch» مورد تحلیل قرار می دهد.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.