Skip to main content
فهرست مقالات

نگرش اعضای هیأت علمی و دانشجویان مقطع کارشناسی کتابداری درباره اهداف و نحوه ارائه دروس کارورزی

نویسنده:

ISC (32 صفحه - از 77 تا 108)

کلیدواژه ها : دانشجویان ،اعضای هیأت علمی ،کارورزی ،کتابداری‌واطلاع رسانی،

کلید واژه های ماشینی : نحوه ارائه درس کارورزی قسمت ،دانشجویان ،نظرات اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان ،دروس کارورزی ،هدف درس کارورزی قسمت ،درس کارورزی قسمت ،میان نظرات اعضای هیأت‌علمی ،اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان مقطع ،توزیع فراوانی نظرات اعضای هیأت‌علمی ،کتاب‌داری ،اهداف و نحوه ارائه دروس ،میانگین ،کتابخانه‌های محل کارورزی ،آموزش ،اعضای هیأت ،کار ،سؤالات میان نظرات اعضای هیأت‌علمی ،نظرات ،اعضای هیأت‌علمی با میانگین ،آموزش عالی ،پرسشنامه ،هیأت‌علمی و دانشجویان مقطع کارشناسی ،هدف ،باب هدف درس کارورزی قسمت ،نحوه ارائه دروس کارورزی مقطع ،موضوع نحوه ارائه درس کارورزی ،دانشجویان مقطع کارشناسی کتاب‌داری ،موافق ،هدف کارورزی قسمت ،واحد دروس کارورزی

ی‌سانشراک ع‌طقم ن‌ایوجشناد و ی‌ملع ت‌أیه ی‌اضعا ی‌جنسرظن رضاح ش‌هوژپ ف‌ده ه‌رابرد روشک رسارس ی‌کشزپ م‌ولعریغ ی‌تلود ی‌اهه‌اگشناد ی‌ناسر ع‌لاطا و ی‌رادباتک ه‌تشر ه‌ئارا ه‌وحن و ف‌ادها دننام ی‌لماوع ه‌ب ق‌یقحت ی‌ساسا ی‌اهش‌سرپ .ت‌سا ی‌زروراک س‌ورد ه‌ورگ ت‌شه ی‌ملع ت‌أیه ی‌اضعا ل‌ماش ی‌رامآ ه‌عماج .ت‌سا ه‌تخادرپ ی‌زروراک س‌ورد 4 ی‌زروراک ه‌ک ت‌سا ی‌نایوجشناد ه‌مه و روشک رسارس ی‌ناسر ع‌لاطا و ی‌رادباتک ی‌شزومآ ی‌ریگراکه‌ب و اوتحم ل‌یلحت و ی‌فیصوت ش‌ور زا ق‌یقحت ن‌یا م‌اجنا ی‌ارب .دناه‌درک ب‌اختنا ار ه‌ک دهدی‌م ن‌اشن اهه‌تفای .ت‌سا ه‌دش ه‌دافتسا زاب ل‌اؤس ک‌ی و ه‌تسب ل‌اؤس 9 اب ی‌اه‌مانشسرپ ت‌یاضر س‌ورد ه‌ئارا ه‌وحن زا ی‌لو ت‌سا ی‌رامآ ه‌عماج دییأت دروم ه‌دش ف‌یرعت ف‌ادها و ت‌راظن ت‌حت ی‌لک روطه‌ب ی‌زروراک ه‌ک داد ن‌اشن ن‌ینچمه اهه‌تفای .درادن دوجو ی‌نادنچ ی‌اهه‌ناخباتک ه‌ب ی‌زروراک س‌ورد دحاو 21 ت‌شونرس و ت‌سین ی‌شزومآ ی‌اهه‌ورگ ت‌یاده .ت‌سا ه‌دش ه‌درپس ی‌زروراک ل‌حم

خلاصه ماشینی:

"توزیع فراوانی نظرات اعضای هیأت علمی و دانشجویان درباره هدف درس کارورزی قسمت چهارم [به تصویر صفحه مراجعه شود] ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اعضای هیأت‌علمیدانشجویانجمع مقیاستعداددرصدتعداددرصدتعداددرصد ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کاملاموافق 820 471/34 55 89/30 موافق 2255 464/46 86 31/48 بدون نظر 1 5/2 11 8 12 74/6 مخالف 9 5/22 166/11 25 04/14 کاملا مخالف 0 0 0 0 00 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جمع40100138100178100 میانگین 72/3 02/4 96/3 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 05/0P> 3df= 36/6=م2c باتوجه به میانگین‌های به‌دست آمده در جدول شماره 4 و میانگین فرضی لیکرت که برابر عدد 3 تعیین شده است معلوم شد که اعضای هیأت علمی با میانگین 72/3 نسبت به هدف کارورزی قسمت چهارم نظری بیش از حد متوسط و متمایل به موافق دارند و دانشجویان با توجه به میانگین 02/4 با این هدف موافق هستند. توزیع فراوانی نظرات اعضای هیأت علمی و دانشجویان درباره نحوه ارائه درس کارورزی قسمت سوم [به تصویر صفحه مراجعه شود] ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اعضای هیأت‌علمیدانشجویانجمع مقیاستعداددرصدتعداددرصدتعداددرصد ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کاملاموافق 16/2 226/15 23 84/12 موافق 161/42 55 39 71 66/39 بدون نظر 45/10 149/9 18 05/10 مخالف 16 1/42 32 7/22 48 81/26 کاملا مخالف 16/2 188/12 19 61/10 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جمع 38100 141 100 179100 میانگین 3 21/3 17/3 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 05/0P< 4=df 09/14=م2c با توجه به میانگین‌های به دست آمده از جدول فوق و میانگین فرضی لیکرت که برابر عدد 3 تعیین شده است معلوم گردید که اعضای هیأت علمی با میانگین 3 و دانشجویان با میانگین 21/3 نسبت به نحوه ارائه درس کارورزی قسمت سوم دارای نظری در حد متوسط هستند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.