خلاصه ماشینی:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود)صفت دیگری که میتوان در ایجاد جذابیتهایتصویرگری از آن بهره برد،پوست کلفت آنها استکه همیشه درگیر کنهها و انگلها و حشرات دیگراست و چنین خاصیتی باعث شده که نیاز همزیستیاین موجود با پرندگان مورد توجه قرار گیرد.
سود در مقابل سودرسانی؛اما وقتی داستان با مسایل عاطفی درگیر میشود و چنین تعاملی صرفا بهانهای برای ادامهیرابطهی احساسی است،مسیر فکری تغییر میکند؛اما آیا تصاویر را نیز میتوان در همین سیر و مسیر به جلو هداست کرد و همگام با روایتداستانی پیش برد؟شاید مهمترین اشکالی که در تصاویر این مجموعه به طور کلی و عام مشاهده میشود،درست همین موردنظر ماست،میتوان به نتایجخاصی رسید.
در برخی از فریمهای دو کتاب اخیر ذکر شده،طراحی دهان به کلی حذف شده و اصلا آن حیوان موردنظر رانمیتوان ارزیابی حسی کرد و موجودات تبدیل به شخصیتهای منفعل و منجمد شدهای گشتهاند که صرفا فضای کادر را اشغال کرده وکاملا معلوم است که از روی سهلانگاری و عدم توجه اجرا شدهاند.
وقتی درون متن صحبت از دو-سهموجود به میان آمده،تصویرگر چند کاراکتر ساده ساختهاست و آن را در درون فریمها در مقابل یکدیگر قرار دادهاست و نهایتا با اجرا و تکنیکهایی خواسته است ترکیببصری ایجاد کند؛حال آنکه تصاویر فریم به تنهایی گویایچندان روایت خاصی نیستند،بهطوری که مثلا اگر جایفریمها در داستان عوض شده و تغییر کند،ارتباط آن با متن،همان حسوحال قبلی را دارد و مخاطب روایت دنبالهداریرا درک نخواهد کرد و صرفا عناصر نامبرده شده در متن رادر فریمها میبیند."