Skip to main content
فهرست مقالات

استراتژیک مدیریت مشتری مداری در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی

نویسنده:

(6 صفحه - از 74 تا 79)

کلید واژه های ماشینی : کارکنان ،کتابخانه ،اطلاعات ،مراکز اطلاع‌رسانی ،کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی ،مدیران ،مدیریت ،استراتژی ،نیازهای خاص کارکنان مراکز اطلاع‌رسانی ،کارکنان مراکز اطلاع‌رسانی ،ارزیابی ،کارکنان مراکز اطلاع‌رسانی توجه ،شکایت‌های ،خدمات ،مراکز اطلاعاتی ،مدیریت مشتری مداری در کتابخانه‌ها ،مدیریت کارکنان بخش‌های کتابخانه ،مراکز اطلاع‌رسانی ارائه خدمات ،مدیر مراکز اطلاع‌رسانی به کارکنان ،مدیران کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی ،عملکرد ،کیفیت خدمات مراکز اطلاع‌رسانی ،مدیریت کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی ،کارکنان بخش خدمات ،رضایت مراجعان ،امر اطلاعات و اطلاع‌رسانی ،کار ،نیازهای اطلاعاتی ،منابع مراکز اطلاعاتی ،منابع مراکز اطلاع‌رسانی

خلاصه ماشینی:

"آیا می‌خواهیم کیفیت فعلی ارائه خدمات را ارزیابی‌ کنیم و آن را بهبود ببخشیم؟یا اینکه می‌خواهیم ایده آل‌های‌ مراجعان را کشف و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم؟آیا مراکز اطلاع‌رسانی می‌خواهد عملکرد فعلی‌اش را با عملکرد قبلی‌اش‌ مقایسه کند یا اینکه می‌خواهد با بررسی نظرات و دیدگاه‌های‌ مراجعان و اهتمام به آن‌ها،کیفیت خدمات خود را بالا ببرد؟آیا شما بیشتر به جلب رضایت مراجعان بالقوه؟بسته به خواسته‌ها و نقطه نظرات‌ مراجعان،شیوهء ارزیابی از حیث محتوا و چشم اندازها متفاوت‌ خواهد بود،ولی باید بطور کلی هدف و انگیزهء شما از اندازه‌گیری‌ و ارزیابی معلوم و مشخص باشد. استراتژیک مدیریت مشتری مداری در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی به یاد داشته باشید مراجعانی که‌ شکایت می‌کنند دوست شما هستند نه دشمن شما،آن‌ها می‌خواهند با این کار خدمات شما برای آنان بهتر و مناسب‌تر باشد. استراتژیک مدیریت مشتری مداری در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی نیروی انسانی نقشی بسزا در تحول‌ و پیشرفت امور جاری دارد،به همین‌ دلیل یکی از ارکان مهم هر سازمانی‌ بحساب می‌آید و مورد توجه مدیران‌ است که از این میان توجه به تک تک‌ افراد از اهمیت خاص مدیریتی‌ برخودار است،زیرا که اصل مهم در روابط بین شخصی توجه به علایق و نگرش‌های اشخاص است‌194 برای مثال شما بتوانید کسی را به انجام دادن کاری مجبور کنید،ولی هرگز قادر نیستند واقعا او را وادار کنید که آن کار را از روی میل و اراده انجام دهد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.