Skip to main content
فهرست مقالات

کودک، رسانه و بازار مصرف

نویسنده:

مترجم:

کلید واژه های ماشینی : کتاب کودکان مصرف ،کتاب کودکان مصرف‌کننده ،کتاب کودکان مصرف کننده ،کتاب کودکان ،مصرف کننده ،دوران کودکی ،تعلیم و تربیت ،کودکان مصرف کننده ،کودکان مصرف ،کودکان مصرف‌کننده ،کنوی و بولن ،بازار مصرف ،کودکی ،آموزش و پرورش ،بولن ،کنوی ،کننده ،استرالیای ،معاصر ،پیچیده‌ترین خصیصه‌های کتاب ،پیچیده‌ترین

خلاصه ماشینی:

"نویسندگان کتاب گرچه خودشان جزو سازه‌گرایان‌ اجتماعی‌اند،به نظر می‌رسد نگران این مسئله‌اند که با توجه به‌ تغییرات فرهنگی در دوران کودکی تقصیرها برگردن رسانه‌ها بیفتد: برای مثال کنوی و بولن به این نتیجه می‌رسند که والدین اغلب از رسانه‌ها برای تبیین رفتارهایی از کودکان از قبیل خشونت استفاده‌ می‌کنند نه اینکه راهکارهایی را بررسی کنند که با آنها رسانه‌ها تصورات قالبی از کودکان را دائمی می‌کنند. کنوی و بولن می‌نویسند:«عموما این کتاب (به تصویر صفحه مراجعه شود) یکی از پیچیده‌ترین‌ خصیصه‌های کتاب‌ شیوه‌هایی است که طی‌ آن نویسندگان شواهد اولیه‌ای نظیر نقل قولهایی‌ از مصرف کنندگان کودک را با کار نظری اغلب سنگین‌ بودریار،بابها Bhabha بولتر پیوند می‌زنند از آنجا که کودکان نه تنها نماد خوش‌بینی جامعه به‌ آینده،بلکه نماد حسرت‌ جامعه نسبت به گذشته‌ شده‌اند؛موضوعات‌ مربوط به آنها مخاطبان‌ و مفسران خبر را با هم‌ یگانه یا از هم جدا می‌کند مرتبط با جوانان و صور فرهنگی و نهادی طراحی شده«برای»آنها از قبیل تلویزیون،تبلیغات و مدارس کودکان است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.