Skip to main content
فهرست مقالات

مشتری مداری: رمز موفقیت سازمان های متعالی

نویسنده: ؛

پاييز و زمستان 1383 - شماره 43 و 44 علمی-ترویجی (32 صفحه - از 153 تا 184)

کلید واژه های ماشینی : مشتری مداری ،رضایت مشتری ،رضایت‌مندی مشتری ،جلب رضایت مشتری ،مداری ،مدلهای سنجش رضایت مشتری ،مداری و جلب رضایت ،سنجش رضایت ،سنجش رضایت‌مندی مشتری ،مدلهای سنجش رضایت‌مندی مشتری ،جلب رضایت ،مشتری‌مداری ،مدلهای سنجش رضایت ،ایجاد ارتباط با مشتری ،شاخص رضایت‌مندی مشتری ،سازمانهای امروزی مشتری مداری ،رضایت مشتریان ،مدلهای سنجش ،کیفیت خدمات ،کیفیت کالاها ،موفقیت سازمان ،رضایتمندی مشتری ،مدلهای سنجش رضایتمندی مشتری ،مدل عملکرد خدمات ،مشتری‌مداری و جلب رضایت ،نیازهای مشتری ،مدل کیفیت خدمات ،سنجش رضایتمندی مشتری ،ارائه خدمات ،عملکرد شرکت

از آنجا که آینده جهان در قرن بیست و یکم آکنده از رقابت،توسعه بازارهای‌ نوظهور،عوامل محیطی نامطمئن،رواج فناوریهای برتر،مشتری مداری و گسترش‌ تجارت است،شرط توفیق در این میدان،بهره‌گیری از فرصتها رویارویی با چالشهای‌ پیش رو است.یکی از مهمترین چالشهای سازمانهای امروزی مشتری مداری و جلب‌ رضایت مشتری است.این مهم می‌طلبد تا مشتری مداری و جلب رضایت مشتری از زاوایای مختلف بررسی گردد تا بتوان در دنیای رقابت باقی ماند.از اینرو در این مقاله‌ ابتدا مشتری مداری و جلب رضایت مشتری از زوایای مختلف بررسی و سپس مدلهای‌ سنجش رضایت مشتری مارائه می‌گردد.قسمت پایانی مقاله نیز به نتیجه‌گیری و تحث‌ در خصوص مشتری مداری بعنوان رمز موفقیت سازمانهای متعالی اختصاص دارد.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.