Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب (لاتین)

نویسنده:

علمی-ترویجی/ISC (4 صفحه - از 175 تا 178)

کلید واژه های ماشینی : مشاوره، مشاور، مدیران، کتاب، مهارتهای مشاوره مدیریتی، مشاوره مدیران، فصل مهارتهای ارتباطی در مشاوره، دریافت اطلاعات، مشاوره و مسئولان سازمان نکات، سازمان

خلاصه ماشینی: "در کتابی که اخیرا مارگرسیون به رشته تحریر درآورده است مهارت‌ها و فرایندهای مورد استفاده در مشاوره برای مدیران و مشاوران مطرح گردیده است و همه کسانی که مشاوره می‌دهند و مشاوره دریافت می‌کنند می‌توانند از این مجموعه (*)-مسئول کتابخانه دانشکده حسابداری و مدیریت علامه‌طباطبایی بهره کافی ببرند. در این فصل راجع به نحوه برقراری ارتباط بین مشاوره و مسئولان سازمان نکات مفیدی ذکر گردیده است و به دو شیوه سنتی و نو در این زمینه اشاره شده است در شیوه سنتی مشاور اطلاعاتی را از مدیران دریافت کرده و می‌کوشد تا راه‌حل برای مساله پیدا کرده و آن را در اختیار آنان قرار دهد. فصل سوم به فرایندهای مشاوره پرداخته و فصل چهارم مدیریت زمان را در مشاوره توصیف می‌نماید فصل پنجم با جمله‌ای از سولون‌ (nolos) آغاز شده که می‌گوید«در مشورت، هدف یاری رساندن است نه خوشحال کردن دوستان»در این فصل مهارتهای ارتباطی در مشاوره مورد بحث قرار گرفته و مطالبی در زمینه مهارت گفتگو با مخاطبان و دریافت اطلاعات از آنان ذکر شده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.