Skip to main content
فهرست مقالات

ارزیابی پاسخگویی در شرکت های تولید لوازم خانگی- (رادیو و تلویزیون) ایران با استفاده از منطق فازی

نویسنده: ؛ ؛ ؛

تابستان 1383 - شماره 5 (20 صفحه - از 127 تا 146)

کلیدواژه ها : پاسخگویی ،ارزیابی ،منطق فازی

کلید واژه های ماشینی : سیستم فازی ،ارزیابی پاسخگویی ،منطق فازی ،سیستم فازی طراحی ،پاسخگویی‌سازمان ،ارزیابی پاسخگویی‌سازمان ،میزان پاسخگویی ،میزان پاسخگویی‌سازمان ،طراحی سیستم ،میزان پاسخگویی هر ،عناصر پاسخگویی ،استراتژیک ،میزان پاسخگویی شرکت ،نتیجه فازی ،پاسخگویی همردیف‌سازی استراتژیک ،متدولوژی مبتنی بر دانش ،میزان پاسخگویی افراد ،پاسخگویی شرکت الف ،شکل شماره ،پاسخگویی افراد ،همردیف‌سازی استراتژیک ،پاسخگویی شرکت ،مجموعه‌های فازی ،پاسخگویی‌سازمان می‌پردازیم ،پاسخگویی تکنولوژی ،ارزش زبانی ،پاسخگویی فرایند ،روش‌های معمولی ،ارائه محصولات و خدمات ،برچسب زبانی

در محیطهای تولیدی پویا و نا مطمئن امروز، پاسخگویی یکی از مهمترین اولویت‌ها و ویژگی‌های‌سازمان‌های تولیدی می‌باشد.واژه پاسخگویی مفهومی چند بعدی و دارای ابهام است.بدلیل ابهام در این مفهوم، اغلب جهت ارزیابی آن به روش‌های معمولی به مشکل بر می‌خوریم.بنا بر این ما در این مقاله به تشریح یک متدولوژی مبتنی بر دانش جهت ارزیابی پاسخگویی می‌پردازیم.ابتدا عناصر پاسخگویی(افراد، فرایند، همردیف ( سازی استراتژیک و تکنولوژی)را تشریح می‌نماییم.در مرحله بعد با استفاده از دانش ارائه شده از طریق قوانیناگر{مقدمه فازی‌}آنگاه‌{نتیجه فازی‌}یک سیستم فازی طراحی نموده به ارزیابی پاسخگویی‌سازمان می‌پردازیم.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.