Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی پایان نامه

نویسنده:

ISC (8 صفحه - از 147 تا 154)

کلید واژه های ماشینی : بانک، هدف شناسایی خواسته‌های مشتریان خدمت، خواسته‌های مشتریان خدمت اعتبارات اسنادی، مشتریان خدمت اعتبارات اسنادی شعب، خواسته‌های مشتری، خواسته‌های مشتریان، LC، خدمت، ماتریس خانه‌های کیفیت، تحقیق مشتریان خدمت گشاسیش اعتبارات، مشتریان خدمت گشاسیش اعتبارات اسنادی، QFD، خدمات بانکی تعیین تأثیر تغییرات، خواسته‌های مشتریان خدمت، هدف جهت تغییرات اجزای فرآیند، تعیین مقدار رای الزامات فنی، شناسایی، خواسته‌های مشتریان و کیفیت فرآیند، عملکرد بانکها، جهت لحاظ نمودن خواسته‌های مشتری، شعب مستقل بانک رفاه، افزایش، تکنیک، تحقیق، فرآیند ارائه خدمت، اعتبارات اسنادی شعب مستقل بانک، اسنادی شعب مستقل بانک رفاه، کیفیت فرآیند ارائه خدمت، تکنیک توسعه عملکرد کیفیت، فرآیند ارائه خدمت جهت

خلاصه ماشینی: "سوالهای تحقیق چگونه با استفاده از ماتریس خانه‌های کیفیت( HOQ )می‌توان به الزاماتی جهت طرح‌ریزی مجدد خدمات بانکی بت هدف بهبود کیفیت ارائه خدمت دست یافت؟ جهت پاسخ به پرسش مذکور بهسوالات زیر پاسخ داده خواهد شد: @خواسته‌های مشتریان خدمت‌ LC کدامند و اولویت‌بندی آنها به چه صورت می‌باشد؟ @مشخصه‌های فنی موثر برای برآوردن خواسته‌های مشتریان کدامند؟ @نوع همبستگی بین اجزای خدمت 1 (مشخصه‌های فنی)و خواسته‌های مشتریان چگونه است؟ @اولویت‌بندی مشخص‌های فنی ارائه خدمت به ه صورت می‌باشد؟ @موقعیت بانک رفاه از نظر پاسخگویی به خواسته‌های مشتریان و کیفیت فرآیند ارائه خدمت در مقایسه با رقبا چگونه است؟ @تأثیر مشخصه‌های فنی خدمت‌ LC بر یکدیگر چگونه است؟ @مقادیر هدف جهت تغییرات اجزای فرآیند و تعیین مقدار رای الزامات فنی در راستای توجه به خواسته‌های مشتریان کدامند؟ روش تحقیق روش تحقیق مبتنی بر الگوی‌ QFD می‌باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.