Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی پایان نامه

نویسنده: ؛

تابستان 1383 - شماره 5 (8 صفحه - از 147 تا 154)

کلید واژه های ماشینی : خانه‌های کیفیت ،ماتریس خانه‌های کیفیت ،خواسته‌های مشتریان ،بانک رفاه ،LC ،خواسته‌ها ،اعتبارات اسنادی ،خدمت LC ،خواسته‌های مشتریان خدمت ،شعب مستقل بانک رفاه ،بانکی ،عملکردهای بانک ،فرآیند ارائه خدمت ،عملکرد کیفیت ،ارائه خدمت ،اسنادی ،مشتریان خدمت ،مقادیر هدف ،الزامات فنی ،مقادیر ویژه ،افزایش رضایت مشتری ،مستقل بانک رفاه ،ارائه خدمت می‌باشد ،مشخصه‌های فنی ،نمودن ،تعیین تأثیر ،مستقل بانک ،مهمترین ،مورد بررسی

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.