Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت اقتصادی در دوران جنگ/ سایت اکونومیست (30 سپتامبر 2001)

مترجم:

(3 صفحه - از 38 تا 40)

کلید واژه های ماشینی : امریکا ،رکود ،بنگاه‌ها ،تولید ،بازار ،مشاغل ،فروش ،محصولات ،کسب و کار ،مدیریت اقتصادی در دوران جنگ ،رکود اقتصادی امریکا ،افزایش ،آینده ،مصرف‌کنندگان ،امریکا بازار فروش ،متعاقب حملات تروریستی به امریکا ،خطوط هوایی ،کار ،فعالیت ،شرکت‌های چند ملیتی ،تولید محصولات‌شان ،رکود بازارها ،افزایش هزینه‌های تولید ،مواجه ،بازار کارش ،تجارت جهانی ،شرکت‌های هوایی ،آینده کسب و کارشان ،ممکن ،کارخانه‌های امریکا

خلاصه ماشینی:

"اگر خطوط هوایی می‌توانند کمک دریافت‌ کنند،چرا بنگاه‌های ارتباطات راه دور Telecom ،نتوانند خدماتی را ارائه دهند که برای تحرک اقتصاد اساسی است، همین طور سازندگان‌ Chip که امروزه محصولاتشان تقریبا در هرقطعهء الکترونیکی یافت می‌شود؛یا حتی بنگاه‌های‌ مالی که حکم سوخت چرخ‌های تجارت جهانی را دارند. از آن جا که دست کم در حال حاضر،به نظر نمی‌رسد که‌ شرکت‌ها بخواهند این رویه را تغییر دهند،ممکن است‌ میزان عرضهء شرکت‌های چند ملیتی به دلیل خطرات ناشی‌ از تروریسم کاهش یابد. در ورای تمام این خطرات،شرکت‌ها همچنین باید خود را با این راهبرد جدید وفق دهند و با رقیبان مقابله‌ کنند؛در مواقع بحرانی شرکت‌های بزرگ همیشه سعی‌ می‌کنند در مقابل حریفان ضعیف‌تر از خود دفاع کنند و بازار را به خود اختصاص دهند-حتی در این راه تا از پای‌درآوردن آن‌ها نیز پیش می‌روند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.