Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب خارجی

نویسنده:

ISC (4 صفحه - از 173 تا 176)

کلید واژه های ماشینی : محصولات جدید، عرضه محصولات جدید، آمریکا رابرت جی کوپر مشاور، موفقیت با عرضه محصولات، مدیران، استراتژی محصول جدید فصل، بازار، استراتژی، دلار آمریکا رابرت جی کوپر، عرضه محصول به بازار فصل

خلاصه ماشینی: "بیشتر کتابهای هم که در مورد ساختن نوشته شده بود برای این بود که در کلاسهای مدیریت تکنولوژی و یا محصولات جدید در دانشگاهها تدریس شود. رابرت جی کوپر با نگارش این کتاب اطلاعات مفیدی را برای تمامی کسانی که در توسعه محصولات جدید نقش دارند از جمله مدیران، بازاریابان،محققین و سازندگان فراهم آورده است. کتاب‌"موفقیت با عرضه محصولات‌ جدید"عملا نشان می‌دهد که موفقیت سازمان چگونه به دنبال کردن روشی هوشیارانه‌ برای ساختن محصولات جدید و سپس بازاریابی آنها افزایش می‌یابد. کوپر با استفاده از تجربه کار خویش در موفقترین شرکتهای دنیا توضیح‌ می‌دهد که چگونه مراحل به شرح ذیل باید انجام گیرد: -عرضه ایده‌های جدید -تعریف مفاهیم کلی در مورد محصولات جدید -انجام تحقیقات بازاریابی‌ -تهیه استراتژیهای بازاریابی‌ -عرضه موفقیت آمیز محصولات جدید در بازار خوانندگان کتاب‌"موفقیت با عرضع محصولات جدید"خواننده را برای ابداع و عرضه‌ محصولات جدید به بازار با پیروی از یک استراتژی موفق تشویق می‌نماید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.