Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب خارجی

نویسنده:

ISC (4 صفحه - از 173 تا 176)

خلاصه ماشینی:

"بیشتر کتابهای هم که در مورد ساختن نوشته شده بود برای این بود که در کلاسهای مدیریت تکنولوژی و یا محصولات جدید در دانشگاهها تدریس شود. رابرت جی کوپر با نگارش این کتاب اطلاعات مفیدی را برای تمامی کسانی که در توسعه محصولات جدید نقش دارند از جمله مدیران، بازاریابان،محققین و سازندگان فراهم آورده است. کتاب‌"موفقیت با عرضه محصولات‌ جدید"عملا نشان می‌دهد که موفقیت سازمان چگونه به دنبال کردن روشی هوشیارانه‌ برای ساختن محصولات جدید و سپس بازاریابی آنها افزایش می‌یابد. کوپر با استفاده از تجربه کار خویش در موفقترین شرکتهای دنیا توضیح‌ می‌دهد که چگونه مراحل به شرح ذیل باید انجام گیرد: -عرضه ایده‌های جدید -تعریف مفاهیم کلی در مورد محصولات جدید -انجام تحقیقات بازاریابی‌ -تهیه استراتژیهای بازاریابی‌ -عرضه موفقیت آمیز محصولات جدید در بازار خوانندگان کتاب‌"موفقیت با عرضع محصولات جدید"خواننده را برای ابداع و عرضه‌ محصولات جدید به بازار با پیروی از یک استراتژی موفق تشویق می‌نماید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.