Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب

نویسنده:

ISC (2 صفحه - از 133 تا 134)

کلید واژه های ماشینی : بازار، کتاب، بازار واحد اروپا، تحقق اروپای واحد ره‌آوردهای سیاسی، واحد پول اروپای، اثرات اروپای واحد بر اقتصاد، اروپای واحد، اقتصادی، مدیریت استراتژیک بازار واحد اروپا، قیمت، سیاسی، بازار واحد اروپا در سال، بازارهای داخلی و بازارهای جهانی، تجزیه و تحلیل اروپای واحد، اروپای واحد بر اقتصاد ایران، سیاست، مدیران، بازارهای جهانی تجزیه و تحلیل، اروپا مباحث استراتژی کالا، تاریخچه اروپای واحد، دیدگاه بازاریابی به تجزیه، استراتژی کالا و قیمت، بازارهای بین‌المللی، رقابتی بازار واحد، کانالهای توزیع و خدمات، کاهش قیمتها، افزایش تقاضا و کاهش تورم، دانشگاه، اقتصادی جهان، سیاست تبلیغات بین‌المللی

خلاصه ماشینی: "معرفی کتاب نوشته:زهره دهدشتی شاهرخ عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی نام کتاب:اروپای واحد-از دیدگاه بازاریابی نویسنده:حسن قاسمی ناشر:دانشگاه علامه طباطبایی چاپ:سال 71 قیمت:2000 ریال بازار واحد اروپا در سال 1993 تحقق می‌یابد و حرکت آزاد سرمایه:نیروی‌ انسانی و کالا و خدمات در داخل این بازار آغاز خواهد گردید. کتاب«اروپای واحد»از ده فصل‌ بشرح زیر تشکیل شده است: فصل اول-تاریخچه اروپای واحد فصل دوم-چالشهای رقابتی بازار واحد اروپا فصل سوم-مدیریت استراتژیک بازار واحد اروپا فصل چهارم-استراتژی کالا برای بازارهای بین المللی فصل پنجم-استراتژی قیمت‌گذاری برای بازارهای بین المللی فصل ششم-مدیریت لجستیک،کانالهای توزیع و خدمات مشتری فصل هفتم-سیاست تبلیغات بین المللی فصل هشتم-واحد پول اروپای متحد فصل نهم-اثرات اروپای واحد بر اقتصاد کشورهای در حال توسعه فصل دهم-اثرات اروپای واحد بر اقتصاد ایران مطالعه کتاب«اروپای واحد»برای پژوهشگران،دانشجویان،مدیران و کلیه کسانیکه‌ مایلند بر تحولات و دگرگونیهای کنونی جهان در عرصه سیاست و اقتصاد اشراف یابند مفید و آموزنده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.