Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب

نویسنده:

ISC (2 صفحه - از 133 تا 134)

کلید واژه های ماشینی : بازار، کتاب، بازار واحد اروپا، تحقق اروپای واحد ره‌آوردهای سیاسی، واحد پول اروپای، اثرات اروپای واحد بر اقتصاد، اروپای واحد، اقتصادی، مدیریت استراتژیک بازار واحد اروپا، قیمت

خلاصه ماشینی:

"معرفی کتاب نوشته:زهره دهدشتی شاهرخ عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی نام کتاب:اروپای واحد-از دیدگاه بازاریابی نویسنده:حسن قاسمی ناشر:دانشگاه علامه طباطبایی چاپ:سال 71 قیمت:2000 ریال بازار واحد اروپا در سال 1993 تحقق می‌یابد و حرکت آزاد سرمایه:نیروی‌ انسانی و کالا و خدمات در داخل این بازار آغاز خواهد گردید. کتاب«اروپای واحد»از ده فصل‌ بشرح زیر تشکیل شده است: فصل اول-تاریخچه اروپای واحد فصل دوم-چالشهای رقابتی بازار واحد اروپا فصل سوم-مدیریت استراتژیک بازار واحد اروپا فصل چهارم-استراتژی کالا برای بازارهای بین المللی فصل پنجم-استراتژی قیمت‌گذاری برای بازارهای بین المللی فصل ششم-مدیریت لجستیک،کانالهای توزیع و خدمات مشتری فصل هفتم-سیاست تبلیغات بین المللی فصل هشتم-واحد پول اروپای متحد فصل نهم-اثرات اروپای واحد بر اقتصاد کشورهای در حال توسعه فصل دهم-اثرات اروپای واحد بر اقتصاد ایران مطالعه کتاب«اروپای واحد»برای پژوهشگران،دانشجویان،مدیران و کلیه کسانیکه‌ مایلند بر تحولات و دگرگونیهای کنونی جهان در عرصه سیاست و اقتصاد اشراف یابند مفید و آموزنده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.