Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب

نویسنده:

خلاصه ماشینی:

"سال انتشار: 1993 این کتاب نحوهء تهیه یک برنامه بازاریابی و استفاده از آن در یک سازمان‌ مشتری‌گرا تشریح می‌نماید. به نظر وی مدیریت‌ موفق در هر سازمانی اعم‌از انتفاعی و یا غیرانتفاعی می‌بایست بازاریاب‌گرا باشد و فعالیت‌های بازاریابی خود را بنحو ثمربخشی اداره نماید تا به حداکثر سود دست یابد. برنامه‌ریزی تمام فعالیت‌های دیگر سازمان از قبیل مالی،تولید و تحقیقات می‌بایست‌ براساس برنامه بازاریابی انجام گیرد. هدف از نگارش کتاب این است که به خوانندگان نحوهء تهیه یک برنامه بازاریابی و اجرای آن در بازار آموزش داده شود. مرحله دوم-تهیه برنامه بازاریابی در این مرحله برای فروش و کسب سود،هدف‌گذاری می‌گردد و سپس در مورد استراتژی‌هایی که حصول این اهداف را میسر می‌سازد تصمیم‌گیری می‌گردد. مرحله سوم-اجرا مرحله اجرا شامل تفویض وظایف،پیش‌بینی فروش و تعیین بودجه بازاریابی‌ برای انجام استراتژی‌های تعیین شده در مرحله دوم است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.