Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب

نویسنده:

علمی-ترویجی (4 صفحه - از 293 تا 296)

خلاصه ماشینی:

"48-118 ص؛جدول،نمودار این کتاب ترجمه کاملی است از ویرایش سوم(2001)متن اصلی که در 4 بخش و 19 فصل تنظیم شده است. این دو جلد یک مجموعه جامع در زمینه مدیریت خدمات است ولی به گونه‌ای‌ تنظیم شده که هر جلد،هر بخش و حتی هر فصل به‌طور مستقل در یک دوره،یک‌ درس،یک‌ سمینار و یک کارگاه آموزشی برای سطوح مختلف قابل استفاده باشد. بخش دوم،شامل فصل‌های 5 تا 9،با عنوان‌"طراحی کسب‌وکار خدماتی‌"دانش‌ لازم برای اجرای موفقیت‌آمیز استراتژی تدوین شده را تدارک دیده است. بخش سوم،شامل فصل‌های 10 تا 17،با عنوان‌"مدیریت عملیات خدمات‌"در 8 فصل اصلی و تعدادی فصل‌های تکمیلی و نرم‌افزارهای کاربردی،کلیه مهارت‌های لازم‌ را برای مدیران اجرایی خدمات فراهم آورده است. بخش چهارم،شامل فصل‌های 18 و 19،با عنوان‌"به سوی خدمات در کلاس‌ جهانی‌"به توسعه،رشد،بهره‌وری و بهبود کیفیت خدمات به منظور ایجاد و حفظ مزیت‌ رقابتی در آینده برای موسسات در ارائه خدمات در سطح جهانی اختصاص یافته است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.