Skip to main content
فهرست مقالات

چکیده پایان نامه ها: اهمیت استاندارد کردن در استراتژی بنگاه و تأثیر آن در فعالیتهای بازاریابی

نویسنده:

(4 صفحه - از 101 تا 104)

کلید واژه های ماشینی : استاندارد، بازار، استراتژی بنگاه و تأثیر، صنایع کنسرو کشور، سطح صنایع کنسرو کشور، اطلاعات، صنایع کنسرو کشور به استاندارد، فعالیتهای بازاریابی، مدیران ارشد صنایع کنسرو کشور، صادرات

خلاصه ماشینی:

"در صورت بهبود روشهای مدیریت و برنامه‌ریزی و ارتقای‌ سطوح استاندارها در کلیهء مراحل و فرایند تولید و نتیجتا استفادهء کامل از ظرفیت بالقوهء تولید و اتخاذ استراتژی مناسب بازاریابی،می‌توان با حفظ میزان مصرف فعلی کشور در بازارهای داخلی،بازار بالقوهء صادراتی برای این فرآورده‌ها را تا حدود 270 میلیون دلار در سال(13 برابر فعلی)افزایش داد. 4. از دیدگاه مدیران بنگاههای مورد تحقیق،استاندارد کردن به به عنوان یک ضرورت حیاتی و استراتژیک که بتواند بنگاهها را در عرصهء بازارهای سراسر رقابتی بین المللی در آینده یاری کند،و نه به جهت‌ ارتقای کیفیت و بهره‌وری به عنوان یک ضرورت مدیریتی،بلکه در پاسخ به فشارهای محیطی و عمدتا به عنوان یک الزام قانونی مورد توجه قرار گرفته است. تلاشهای انجام شده نیز عمدتا در قالب اقدامات اداری‌ جهت اخذ مهر و پروانهء استاندارد برای مرحلهء آخر فرایند تولیدات(فقط محصول)صورت گرفته،و سایر ابعاد فعالیتها از قبیل استانداردهای فرایند مراحل تولید و روشهای مناسب کاهش ضایعات و افزایش‌ بهره‌وری و سایر تکنیکهای مدیریت کیفیت را شامل نشده و جنبهء درونزایی که موجب رشد و توسعهء صنایع‌ بوده باشد،نداشته است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.