خلاصه ماشینی:
"10 برای مثال، سهم تجاری مالیات بر مصرف مستقیم از طریق سیستم مالیات بر درآمد (شرکتها-مشاغل)اجرا میشود و نرخ یکسانی بر دریافتیهای ناخالص فعالیت تجاری منهای خریدهای نهادههای واسطهای، سرمایهای و نیروی کار وضع میگردد(به عبارت دیگر، این روش همانند مالیات بر ارزش افزوده، به شیوه کاهشی است).
البته یکی از مطالعات اداره بودجه کنگره 22 (1992)نشان میدهد که این تخمینها ممکن است بیشتر از مقدار واقعی باشد، زیرا در آنها فرض این است که مالیات بر ارزش افزوده با نرخ یکسان و بر یک پایه وسیع وضع میشود، همچنین در تخمینها فرض میشود که پسانداز دارای کشش نسبتا بالاتر نسبت به نرخهای بهره بعد از اخذ مالیات باشد.
25 اداره حسابهای عمومی 26 تخمین زده است که هزینههای مالیات بر ارزش افزوده با پایه وسیع و نرخ واحد، با معافیت برای مشاغلی که دارای دریافتیهای ناخالص کمتر از 100000 دلار هستند، به میزان 2/1 میلیارد دلار در سال مالی 1995 بالغ میشود(تقریبا 02/0 درصد محصول ناخالص داخلی)، یعنی در حد پایین دامنه مذکور(08/0-02/0 درصد) 27 .
مآخذ Advisory Commission on Intergovermental Relations, The Value-Added Tax and Alternative Sources of Federal Revenue (Washington: Government Printing Office, 1973).
Congressional Budget Office, Effects of Adopting a Value-Added Tax (Washington: Government Printing Office, 1992).
, Economic Effects of a Value-Added Tax on Capital Formation, CRS Report for Congressm U.
A,Estimating the Base of the Value-Added Tax(VAT)In Developing Countries: The Problem of Exemptions,Working Paper, International Monetary Fund(Washington), No. 21/91 (February 1991).
Price, Charles and Thomas Procano, The Value-Added Tax:Is it a Reasonable Alternative to Raise Federal revenue?
, Value-Added Tax: International Practice and Problems (Washington: International Monetary Fund, 1988).
), Value-Added Tax: Administrative and Policy Issues (Washington: International Monetary Fund, 1991)."