Skip to main content
فهرست مقالات

رابطۀ برخی عوامل با نگرش معلمان نسبت به آموزش تلفیقی دانش‌آموزان دیرآموز در مدارس تلفیقی

نویسنده: ؛

زمستان 1384 - شماره 18 علمی-پژوهشی (14 صفحه - از 451 تا 464)

کلیدواژه ها : دانش‌آموز دیرآموز ،آموزش تلفیقی ،نگرش معلمان نسبت به آموزش تلفیقی

کلید واژه های ماشینی : آموزش تلفیقی دانش‌آموزان دیرآموز ،نسبت به آموزش تلفیقی ،دانش‌آموزان دیرآموز در مدارس ،معلمان نسبت به آموزش ،آموزش تلفیقی ،نگرش معلمان ،دانش‌آموزان دیرآموز ،تلفیقی دانش‌آموزان دیرآموز ،تلفیقی ،عوامل با نگرش معلمان ،آموزش تلفیقی دانش‌آموزان ،نگرش معلمان نسبت ،دیرآموز ،دانش‌آموزان حاضر در کلاس ،آموزش تلفیقی دانش‌آموزان مرزی ،تلفیقی رابطه معنی‌داری وجود ،مدارس تلفیقی ،مشکلات ارتباطی دانش‌آموزان مرزی ،آموزش تلفیقی رابطه ،تلفیقی دانش‌آموزان ،آموزش تلفیقی رابطه وجود ،دانش‌آموزان مرزی ،کودکان استثنایی ،معلمان نسبت ،دانش‌آموزان مرزی در مدارس ،مرزی ،محتوای کتب درسی ،درصد از معلمان نگرش ،درصد از معلمان ،تناسب محتوای کتب درسی

ا شرایط ذهنی دانش‌آموزان دیرآموز"و"مشکلات‌ ارتباطی آنها"با نگرش معلمان نسبت به آموزش تلفیقی رابطه معنی‌داری وجود دارد.نهایتا تحلیل‌ رگرسیون لوجستیک نشان داد که رابطه متغیرهای مورد بررسی دیگر(سابقه تدریس معلمان،تحصیلات‌ معلمان و تعداد کل دانش‌آموزان حاضر در کلاس)با متغیر ملاک این پژوهش(نگرش معلمان نسبت به‌ آموزش تلفیقی)معنی‌دار نیست.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.