Skip to main content
فهرست مقالات

ارتقاء کیفیت؛ سرمایه گذاری برای آینده پایدار

نویسنده:

(2 صفحه - از 26 تا 27)

کلید واژه های ماشینی : کیفیت، مشتری، ارتقاء کیفیت، مدیران، بنگاه، مشتریان، مدیریت، کالا و خدمات عمومی، سرمایه‌گذاری، مردم

خلاصه ماشینی:

"عرضه و تولید بسیاری از خدمات‌ و کالاهای عمومی بر عهده بخش عمومی و دولتی است؛ کالا و خدمات خصوصی را بخش خصوصی عرضه و تولید بین خواسته مشتری که‌ همانا کیفیت بیشتر با قیمت مناسبتر است و خواسته صاحبان سهام‌ که سوددهی بیشتر است‌ تفوتی وجود ندارد (به تصویر صفحه مراجعه شود) می‌کند؛و کالاها و خدمات خصوصی/عمومی با کمک یارانه‌ از طریق بخش خصوصی تولید یا عرضه می‌شود. با کمی دقت در مورد تقاضای همه گروه‌های ذینفع در حیات بنگاه و جامعه می‌توان نتیجه گرفت که ارتقاء کیفیت‌ تنها هدف برتر برای همگان است و باید بستری مناسب به‌ وجود آورد که همه گروه‌های ذینفع بتوانند آزادانه نظر بدهند و انتخاب کنند تا مدیرانی که در دو بخش عمومی و خصوصی‌ بهتر عمل می‌کنند و در نتیجه از منابع بهینه با بهره و کیفیت‌ بالا استفاده می‌برند،تأیید شوند و رشد کنند و از این طریق‌ جامعه‌ای مرفه داشته باشیم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.