خلاصه ماشینی:
حضور غیرواقعی و غیرکارکردی ;دست; در همة چهرهها، نوعی توهم ایجاد کرده است.
و بافت پوستی عروسکی؛ که توهمی از روح سرگشته و غریب موجودی را مینمایاند که نام ;انسان; بر او نهادهاند.
پیطرح و زمینة سفید تابلوها، کفنی را مینماید که اینبار بهجای لفافة گور، صحنة تئاتری است تراژیک که در آن انسان، این قهرمان تراژدی؛ سقوط میکند.
همآمیختگی سایة فیگورها با یکدیگر، اشتراک عنصر روایت و همبستگی رازآلود آدمهایی که همه یکچهرة ازلی دارند و البته حضور دست (این نشانة رمزآمیز درون ذهنی آدمی) در همة صحنهها، یک;سبک صحنهای; بهوجود آورده است.
و آیا این صفتی برای همة زنان نیست؟ در شرایطی که پاشنة نقاشی فیگوراتیو؛ پیوسته بر علوم عقلی میچرخد، او بیقیدوبند از فروش بازار و راهورسم معمول؛ به سرشت علوم احوالی و علوم اسراری پرداخته است.
درواقع، نقاشیهای او، داستان زیست آدمهایی است که حافظه از خاطره تهی کردهاند.