خلاصه ماشینی:
مهمترینش، تصویر او در کاتالوگ نمایشگاه "پنجاهسال گرافیک ایران" در دهة 50 بود.
وقتی خواستم گفتوگویم با او را در تندیس منتشر کنم، از این تصویر استفاده کردم.
پس از آن، خواندن مقالة مبسوط و خواندنی "نیمرخ بریرانی" داریوش کیارس این تصویر را با خود همراه داشت؛ گویی بریرانی همان است که آنجاست؛ تصویر صادق بریرانی را حولوحوش دهة 50 نشان میدهد.
لیسانسیه دانشکدة هنرهای زیباست و فوقلیسانس از دانشگاه ایندیانا و برخلاف دیگرپیشگامان گرافیک در این کتاب، تصویر و آثارشان ثبت شده.
سه تصویر دیگر عکسی است از سیاوش خزایی که در شماره 9 مجلة "نشان" منتشر شده.
آنچه بیشتر در این عکس به چشم میآید خستگی و سالخوردگی است؛ چیزی که در بریرانی کمتردیدهام یا میخواهم ببینم و شاید به این خاطر است که این عکس را دوست ندارم؛ شاید به خاطر حقیقت یا مجازی که عکاس در یکلحظه ثبت کرده.
آن سوی تلفن صادق بریرانی بود.