Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب: مدیریت بازاریابی بین المللی

نویسنده: ؛

آذر 1379 - شماره 32 (3 صفحه - از 15 تا 17)

کلید واژه های ماشینی : بازاریابی بین المللی ،المللی ،بازاریابی بین‌المللی ،بین المللی ،ورود به بازار خارجی ،بازارهای خارجی ،ورود به بازارهای بین‌المللی ،ورود به بازار ،بازارهای بین‌المللی ،ارتباطی بازاریابی ،ثبات سیاسی ،تحقیقات بازاریابی ،کالا و خدمات ،مدیران شرکت‌ها ،تجارت بین‌المللی ،مالکیت کالا ،مباحث مطرح ،مورد بررسی ،قرار گیرد

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.