Skip to main content
فهرست مقالات

نقد و معرفی: خودشناسی مدیران

نویسنده:

(2 صفحه - از 16 تا 17)

کلید واژه های ماشینی : خودشناسی ،خودشناسی مدیران ،سبک شناختی ،جایگاه مهار ،مهارتهای مدیریت ،گرایش روابط انسانی ،روابط انسانی ،ارزشهای فردی ،جنبه‌های مهم خودشناسی ،گرایش روابط ،مطرح‌شده ،ادامه ،ارزشهای شخصی ،قرار می‌گیرد

خلاصه ماشینی:

"ابتدا کلیه آزمونها (سنجشهای اولیه)مطرح شده و سپس مطالب مربوطه‌ طی چهار مبحث اصلی در زمینه خودشناسی مورد بررسی‌ قرار می‌گیرد و در انتها نیز تمریناتی درباره خودشناسی‌ ارائه گردیده است نویسندگان برای درک بهتر مطالب کتاب، پس از بیان آزمون(سنجش اولیه)موضوعات مربوط به‌ هر فصل را مطرح کرده و آزمونهای هر مبحث را نیز پس‌ از بیان مطالب آورده‌اند. به همین دلیل است‌ که جستجوی اطلاعات درباره خود یک معما می‌باشد و در این زمینه دو سؤال اساسی مطرح می‌گردد:1-چگونه‌ می‌توان به بهبود دست یافت؟2-اگر مدیران مقاومت به‌ خرج دهند مهارتهای مدیریت را چگونه می‌توان توسعه‌ داد؟در ادامه نویسندگان مطرح می‌کنند که یک پاسخ به‌ سؤالات مطرح شده مرز حساسیت است که افراد در آن‌ مرحله حالت دفاعی به خود می‌گیرند و پاسخ دیگر به آنها خودافشایی‌1می‌باشد که کلید بهبود در خود آگاهی به شمار می‌آید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.