مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه بررسی های بازرگانی 1 |
نشریه تدبیر 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : کوثرنشان، محمد رضا ؛ شهبازی، محمد ؛ جواهری کامل، مهدی ؛
مجله:تدبیر»خرداد 1388 - شماره 205 (5 صفحه - از 49 تا 53 )
-
2.
نویسنده : نجات، سید امیر رضا ؛ کوثرنشان، محمد رضا ؛ میرزاده، اکبر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1388 - شماره 35 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 72 تا 84 )
کلیدواژه ها:کارکنانرفتار شهروندی سازمانیکیفیت خدماتمشتریمشتریانادراک مشتریان از کیفیت خدماتOCBs