موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 19 |
میان رشته ای 6 |
علوم اجتماعی 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 11 |
فرانسوی 11 |
انگلیسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 17 |
علمی-ترویجی 5 |
ب 4 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده : Ghassemi، Shieva ؛ Safa، Parivash ؛ Shairi، Hamid Reza ؛ نویسنده مسئول : Rahmatian، Rouhollah ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Winter 2023, Volume 30 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 59 تا 73 )
کلیدواژه ها:MotivationInterestsMultiple intelligences (MI)Learner AutonomySelf-Confidence
-
2.
نویسنده : TAVAKOLI، Azadeh ؛ RAHMATIAN، Rouhollah ؛ Safa، Parivash ؛ SHAIRI، Hamid Reza ؛
مجله:Recherches en Langue et Litterature Françaises»L’hiver Et Le printemps 2022, Année 15 - Number 28 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 158 تا 176 )
کلیدواژه ها:یادگیرندهتسهیل کنندهمساله محورروش صریحآموزش مبتنی بر معلمفعال کنندهPédagogie centrée sur l’apprenantPédagogie par découverteActivateurpédagogie centrée sur l’enseignantpédagogie explicite
-
3.
نویسنده : Khajehali، Asiyeh ؛ Gashmardi، Mahmoud Reza ؛ RAHMATIAN، Rouhollah ؛ Letafati، Roya ؛
مجله:Recherches en langue française»printemps-été 2022 - Number 5 رتبه ب (وزارت علوم (35 صفحه - از 19 تا 53 )
کلیدواژه ها:EvaluationapprentissageEnseignant du FLEProfessionnalisationPratique évaluative
-
4.
نویسنده : GHanbarinia، Mobina ؛ RAHMATIAN، Rouhollah ؛ SAFA، Parivash ؛ Gashmardi، Mahmoud Reza ؛
مجله:Plume»Automne 2021 - Numéro 33 رتبه ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 165 تا 194 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزشفرانسه به مثابه زبان خارجیطراحی محتوایادگیری تعاملزبان آموز ایرانیTICEFLEapprenant iranienApprentissage interactifConception du contenu
-
5.
نویسنده : TAVAKOLI، Azadeh ؛ Safa، Parivash ؛ SHAIRI، Hamid-Reza ؛ نویسنده مسئول : RAHMATIAN، Rouhollah ؛
مجله:پژوهش زبان و ادبیات فرانسه»Automne & Hiver 2022 - Number 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 158 تا 176 )
کلیدواژه ها:یادگیرندهتسهیل کنندهمساله محورروش صریحفعال کنندهآموزش مبتنی بر معلّمpédagogie centrée sur l’enseignantpédagogie explicitePédagogie centrée sur l’apprenantPédagogie par découverteActivateurFacilitateur
-
6.
نویسنده : ZAREKAR، Fatemeh ؛ Rahmatian، Rouhollah ؛ Safa، Parivash ؛
مجله:Plume»Automne 2018 - Numéro 27 رتبه ب (وزارت علوم (16 صفحه - از 225 تا 240 )
کلیدواژه ها:apprenants iraniensparoleOralFLEmacro motricitédébutant
-
7.
نویسنده : ZAREKAR، Fatemeh ؛ Rahmatian، Rouhollah ؛ NOURBAKHSH، Mandana ؛
مجله:پژوهش زبان و ادبیات فرانسه»Fall 2018 - Number 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 171 تا 192 )
کلیدواژه ها:Perceptionproduction oraleapprenants iraniensFLEintonation
-
8.
نویسنده : Delbakhsh، Sana ؛ Rahmatian، Rouhollah ؛ Safa، Parivash ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Winter 2017, Volume 24 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 18 تا 29 )
کلیدواژه ها:phonetic featuresSupra-Segmental ElementsProblems of Using RhythmCorrective PhoneticsIranian FFL Learners
-
9.
نویسنده : Safa، Parivash ؛ Rahmatian، Rouhollah ؛ Mohammadi، Saman ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Spring 2016, Volume 23 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 17 تا 27 )
کلیدواژه ها:TransparencyTranslationMeaningformfidelityTranslation of the Holy Quran
-
10.
نویسنده : GHAFOORI، Ladan ؛ Safa، Parivash ؛ Rahmatian، Rouhollah ؛ SHAIRI، Hamid Réza ؛
مجله:Plume»Automne 2015 - Numéro 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (22 صفحه - از 94 تا 115 )
کلیدواژه ها:FLEEnseignementformation des formateursreprésentations communsreprésentations scientifiques