مرجانی، امیر بابک/ 10 مقاله
| موضوع (تعداد مقاله) |
|---|
| مدیریت 3 |
| اقتصاد 2 |
| میان رشته ای 2 |
| حسابداری 2 |
| علوم سیاسی 1 |
| زبان (تعداد مقاله) |
|---|
| فارسی 10 |
| رتبه (تعداد مقاله) |
|---|
| ملی 1 |
| بین المللی 1 |
| ب 1 |
| علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : نیازی، سحر ؛ مرجانی، دکتر امیر بابک ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه: بین المللی (17 صفحه - از 1388 تا 1404 )
کلیدواژه ها:دلبستگی شغلیعملکرد شغلیسلامت روانشناختیامنیت شغلی
-
2.
نویسنده : مرجانی، امیربابک ؛ ربیعی مندجین، محمدرضا ؛ دشتی مرویل، محبوبه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (28 صفحه - از 147 تا 174 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد سازمانیبرنامه ریزی استراتژیکشرکت بیمه ایرانکارکنانتعهد سازمانی کارکنانسازمانرضایت شغلی و تعهد سازمانیپژوهش
-
3.
ارائه الگوی انگیزه خدمت عمومی در سازمانهای دولتی با تکیه برمنویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
مقالهنویسنده : کاوند، ندا ؛ مرجانی، امیر بابک ؛ نویسنده مسئول : محمدی مقدم، یوسف ؛
مجله:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»بهار 1400 - شماره 33 رتبه: ب/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:نظریه پردازی داده بنیادانگیزه خدمت عمومیارزش های ایرانی-اسلامیکارکنانمدیرانسازمانیمدیریتپژوهش
-
4.
نویسنده : بانج شفیعی، علی ؛ شکری، نرجس ؛ مرجانی، امیر بابک ؛ نویسنده مسئول : شیخالاسلامی، نادر ؛
مجله:پژوهشهای سیاسی و بین المللی»زمستان 1399 - شماره -45 (ویژه نامه) رتبه: B (23 صفحه - از 115 تا 137 )
کلیدواژه ها:منابع انسانیفردگرایی مثبتمدیریت جهانیرفتارهای ضد بهره وری
-
5.
نویسنده مسئول : مرجاني، امير بابک ؛ نویسنده : علي مومن، مينو ؛
همایش:کنفرانس بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها رتبه: ملی (21 صفحه - از 2072 تا 2092 )
کلیدواژه ها: عملکرد شرکت هوش رقابتی جهت گیری بازار رضایت مشتری
-
6.
نویسنده : صیادی شیرتری، سهیلا ؛ مرجانی، امیر بابک ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4/1 (16 صفحه - از 98 تا 113 )
کلیدواژه ها:گرایش به کارآفرینیعملکرد نوآوریظرفیت تحول سازمانیبهبود عملکرد صادراتیعملکرد صادراتیکارکنانمدل
-
7.
نویسنده : مرجانی، امیربابک ؛ صفایی، بهاره ؛
همایش:کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری»چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری (22 صفحه - از 6689 تا 6710 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشپیچیدگی سازمانیپیچیدگی در حوزه خدماتپیچیدگی در حوزه فرآیندیپیچیدگی در حوزه سازمانی
-
8.
نویسنده : مرجانی، دکتر امیر بابک ؛ قفقازی، سهیلا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری»چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری (18 صفحه - از 6149 تا 6166 )
کلیدواژه ها:بانک رفاه کارگرانساختار فناوری اطلاعاتجذب منابع بانکی
-
9.
نویسنده : الماسی، حسن ؛ مرجانی، امیر بابک ؛ قریشی، راهله ؛
مجله:پژوهشنامه مالیات»پاییز 1391 - شماره 63 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها:مالیات بر ارزش افزودهفرار مالیاتیعوامل سازمانی و مدیریتی
-
10.
نویسنده : جمشیدی اوانکی، مینا ؛ مرجانی، امیر بابک ؛ جمشیدی، لیلا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1388، سال اول - شماره 4 (21 صفحه - از 171 تا 191 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکیفیت خدماتمدل سروپرفتعهد عاطفیتعهد مستمرتعهد هنجاری