مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
نشریه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
نشریه بررسی های بازرگانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 2 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : حمیدیان پور، فخریه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 70 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 56 تا 71 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیکیفیت ادراک شدهتصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
2.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 17 تا 38 )
کلیدواژه ها:اعتمادوفاداری به برندرﺿﺎﻳﺖTrustپيشبردصنعت تلفن همراهPromotion
-
3.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ مصلح، عبدالمجید ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیمدل معادلات ساختاریتبلیغات موبایلینگرش نسبت به تبلیغات موبایلیارتباطاتتلفنهمراهکاربراطلاعات
-
4.
نویسنده : مصلح، عبدالمجید ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1392 - شماره 4 (28 صفحه - از 37 تا 64 )