-
1.
نویسنده : صفرزاده، حسین ؛ امیدی، فرامرز ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1388، سال اول - شماره 2 (19 صفحه - از 37 تا 55 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی سازمانینوعدوستیرضایتمندی مراجعانوظیفه شناسیفضیلت شهروندیجوانمردی و احترام (تکریم)
نویسنده : صفرزاده، حسین ؛ امیدی، فرامرز ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1388، سال اول - شماره 2 (19 صفحه - از 37 تا 55 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی سازمانینوعدوستیرضایتمندی مراجعانوظیفه شناسیفضیلت شهروندیجوانمردی و احترام (تکریم)