موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
جغرافیا 1 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
ب 2 |
-
1.
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجله:جغرافیای اجتماعی شهری»بهار و تابستان 1402 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 69 تا 83 )
کلیدواژه ها:گردشگرمقاصد گردشگریتحلیل تممالکیت روانشناختی
-
2.
نویسنده مسئول : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ نویسنده : فرزین فر، زهره ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 90 تا 109 )
کلیدواژه ها:ارتباطات اجتماعی محور خانوادهارتباط همسالان در مورد مصرفاسترس نشات گرفته از محیط خانوادهرویدادهای مخرب خانوادهخرید وسواسیخانوادهارتباطات اجتماعیمحور خانوادهارتباطات اجتماعی
-
3.
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ نویسنده مسئول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1401 - شماره 3 (20 صفحه - از 328 تا 347 )
کلیدواژه ها:ارزش اجتماعیارزش لذتگرایانهارزش خودشکوفاییسردرگمی ابهامسردرگمی سربارسردرگمی شباهتتبلیغات رسانههای اجتماعیاجتماعیارزشمصرفکنندهتأثیر
-
4.
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1395، دوره بیستم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 177 تا 194 )
کلیدواژه ها:خرید وسواسینگرش پولیمصرف کنندگان جوان
-
5.
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریهتل
-
6.
نویسنده : بردبار، غلامرضا ؛ میرزاد، نگار ؛ فرزین فر، زهره ؛
مجله:مدیریت در دانشگاه اسلامی»بهار و تابستان 1394، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 77 تا 96 )
کلیدواژه ها:دانشگاهمدیران آموزشیهوش اخلاقیویکورمدیران