-
1.
نویسنده : رفعتی، جواد ؛ آقاموسی، رضا ؛ زند حبیبی، کیمیا ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»بهار 1393 - شماره 6 (17 صفحه - از 29 تا 45 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتبلیغات شفاهیاعتماد مشتریتعهد مشتریصنعت رستوران غذای فوری
نویسنده : رفعتی، جواد ؛ آقاموسی، رضا ؛ زند حبیبی، کیمیا ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»بهار 1393 - شماره 6 (17 صفحه - از 29 تا 45 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتبلیغات شفاهیاعتماد مشتریتعهد مشتریصنعت رستوران غذای فوری