-
1.
نویسنده : رفعتی، جواد ؛ ولیجانی، منصوره ؛ آقاموسی، رضا ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 7 (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتنگرش جویانهلذت جویانهنگرش فایده باورترجیح مشتریصنعت رستوران
نویسنده : رفعتی، جواد ؛ ولیجانی، منصوره ؛ آقاموسی، رضا ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 7 (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتنگرش جویانهلذت جویانهنگرش فایده باورترجیح مشتریصنعت رستوران