کلیدواژه کیفیت خدمات / (699 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 50 ISC (38 صفحه - از 35 تا 72 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاینکیفیت خدمات
-
2.
نویسنده : کرد، حامد ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛ رئیسی وانانی، امان ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ نویسنده مسئول : تقوا، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1402 - شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 68 تا 93 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوب 3دولت سیارتحلیل مضمونمدلسازی تفسیری ساختاری
-
3.
نویسنده : فاضلی، فائضه ؛ نویسنده مسئول : فلاح، محمد ؛
مجله:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (9 صفحه - از 186 تا 194 )
کلیدواژه ها:برنامهریزی آرمانیکیفیت خدماتفرآیند تحلیل شبکهایمدل کیفیت خدمات (سروکوآل)مشتریمشتریانبانکرضایت مشتریآرمانی
-
4.
نویسنده مسئول : حاجی آقانژاد، یاسر ؛ نویسنده : مقدم، علیرضا ؛ مراغه، امید ؛ کاکاوند، یونس ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1402،سال سوم - شماره 9 (12 صفحه - از 70 تا 81 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری به مقصد گردشگریرضایت گردشگرآمیخته گردشگری
-
5.
نویسنده مسئول : تقوا، محمد رضا ؛ نویسنده : تقوی فرد، محمدتقی ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ یعقوبی، نور محمد ؛ کرد، حامد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 75 تا 104 )
کلیدواژه ها:فراترکیب.پیشرانکیفیت خدماتدولت سیار
-
6.
نویسنده : حسن زاده، رضا ؛ زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجله:جغرافیا و توسعه»تابستان 1402- شماره 71 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 120 تا 138 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسرعینارزشهای فرهنگیگردشگری سلامت
-
7.
نویسنده مسئول : اکرامی، مریم ؛ نویسنده : حسینی نیا، سیدرضا ؛ باقری، هادی ؛
مجله:تربیت بدنی و علوم ورزشی»تابستان 1402 - شماره 6 (17 صفحه - از 77 تا 93 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترفتار مشتریانباشگاهریسک های تغییرمشتریمشتریانباشگاههای ورزشیتمرینزنانمضمون
-
8.
نویسنده : ده نمكي، منصور ؛ نانكلي، سعيد ؛ حسنيان، نيما ؛ محمدي، حليمه ؛
مجله:مطالعات حقوق»تابستان 1402، دوره جدید - شماره 34 (16 صفحه - از 403 تا 418 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهکیفیت خدماتتوسعهی خدمت جدید
-
9.
نویسنده : امرایی، زینب ؛ بهرامی، شهاب ؛ ططری، منوچهر ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1402 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 84 تا 93 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتاماکن ورزشیمشتریگراییبازرگرایی
-
10.
نویسنده : فرجیار، حمیده ؛ گرجی زاده، داود ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (15 صفحه - از 1921 تا 1935 )
کلیدواژه ها:بازاریابیکیفیت خدماترضایت مشتریشبکه های اجتماعی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (210 مقاله)
- ب (119 مقاله)
- علمی-ترویجی (28 مقاله)
- B (16 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- A (14 مقاله)
- الف (12 مقاله)
- بین المللی (10 مقاله)
- C (9 مقاله)
- ملی (9 مقاله)
- A+ (8 مقاله)
- د (5 مقاله)