بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : دعایی، حبیب اله ؛ بی غم، زینب ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:امکان سنجیپياده سازیبازاريابی الکترونيکیبازارفرش دستباففرش دستبافبازاراطلاعات
-
نویسنده : اشتیاقی، فاطمه ؛ نخعی کمال آبادی، عیسی ؛ البدوی، امیر ؛
(22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیتخصيص بودجههای بازاريابیحقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری (CE)نگهداری مشتریبهينهسازی استوارمشتریرویکرد بهینهسازی استوارسناریومدلتخصیص
-
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛
(16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:فرشتبلیغات اینترنتیاثر بخشی تبلیغاتبازار فرش ایرانتبلیغاتاطلاعاتصادراتفرش دستبافمصرفکنندهمدل
-
نویسنده : کاریزنویی، امیر ؛ ناجی عظیمی، زهرا ؛ پویا، علی رضا ؛
(18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:AHPPROMETHEEانتخاب بازارتحليل سلسله مراتبیشبيه سازی مونت کارلوپرامتیروش های ترکيبیبازارمعیارهاتصمیمگیری
-
نویسنده : حسین زاده شهری، معصومه ؛ حبیبی، معصومه ؛ حیدری، وجیهه ؛
(22 صفحه - از 107 تا 128 )
کلیدواژه ها:قابليتهای بازاريابیقابليتحسگریاستراتژی بازاريابی خلاقاستراتژی بازاريابی بهموقعاطلاعاتبازاربازاریابیاستراتژیسازمان
-
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اکبری، امیر ؛
(20 صفحه - از 129 تا 148 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریرﺿﺎﻳﺖتاکتيک های بازاريابی رابطه مندوفاداری مشتريانمشتریمشتریانبیمهشرکت بیمه ایرانبازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطهمند
-
نویسنده : صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
(20 صفحه - از 149 تا 168 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریرضايت مشتریفروشگاه زنجيره ایمشتریمشتریانوفاداریوفاداری مشتریانترجیح نام تجاریپژوهش
-
نویسنده : کریمیان، مجتبی ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
(14 صفحه - از 169 تا 182 )
کلیدواژه ها:تداعی برندارزش ويژه برندطنين برندآگاهی برندبرتری برندپاسخ احساسی به برندهويت سازی با برنددانشگاهبرندسازیدانشجویانمشتریتداعیبرتریارزش ویژه
-
نویسنده : فیض، داود ؛ فارسی زاده، حسین ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ قهری شیرین آبادی، الهه ؛
(18 صفحه - از 183 تا 200 )
کلیدواژه ها:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضايت برندارزش درکشدهمشتریوفاداریرضایتبازارمشتریانپژوهشاعتمادوفاداری مشتری
-
نویسنده : حیدری، حامد ؛ موسی خانی، مرتضی ؛
(18 صفحه - از 201 تا 218 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتريانکيفيت خدمات الکترونيککيفيت خدمات سنتیرضايت مشترياناعتماد مشتريانحداقل مربعات جزيی- مدلسازی معادلات ساختاریمشتریانبانکرضایت مشتریکیفیت خدماتالکترونیکبانکداریمدل
-
نویسنده : رضائی، عبداله ؛ آقاجانی، حسن علی ؛ یحیی زاده فر، محمود ؛
(16 صفحه - از 219 تا 234 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشترياناولويت بندیشرکت کالهمشتریمشتریانوفاداری مشتریرضایت