بهار 1389 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : سلسبیلی، نادر ؛
(40 صفحه - از 7 تا 46 )
کلیدواژه ها:زبان آموزیکل نگریبرنامه درسی دوره ابتدایی (بخوانیم و بنویسیم )ارزیابی برنامه درسیآموزش زبان فاسیبرنامه درسی طراحی شدهتدوین شده و اجرا شده
-
نویسنده : خلیلی، سمانه ؛ باقری، خسرو ؛
(26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:ارتباطآموزش و پرورشدریداساختارشکنینوشتارگفتارتفاوط
-
نویسنده : مهر محمدی، محمود ؛
(18 صفحه - از 73 تا 90 )
کلیدواژه ها:جهانی شدنبرنامه درسیبومی ماندنکثرت گرایی شناختی
-
نویسنده : رفیع پور گتابی، ابوالفضل ؛ گویا، زهرا ؛
(30 صفحه - از 91 تا 120 )
-
رابطه شکل های متفاوت سؤال (تشریحی - چندگزینه ای) با فرآیندهای فراشناخت و عاطفه در ارزشیابی درس ریاضی
نویسنده : عابدی، احمد ؛ عریضی، حمید رضا ؛ تاجی، مریم ؛
(18 صفحه - از 121 تا 138 )
کلیدواژه ها:فراشناختتلاشنگرانیعاطفهخودبازبینیسوال تشریحیسوال چند گزینه ای
-
نویسنده : ایزدی، صمد ؛ صالحی عمران، ابراهیم ؛ فتحی واجارگاه، کورش ؛ عابدینی بلترک، میمنت ؛
(24 صفحه - از 139 تا 162 )
کلیدواژه ها:تحلیل محتوادوره ابتداییکتاب های درسیآموزش سلامت
-
نویسنده : به پژوه، احمد ؛ سلیمانی، منصور ؛ افروز، غلام علی ؛ غلام علی لواسانی، مسعود ؛
(24 صفحه - از 163 تا 186 )
کلیدواژه ها:عملکرد تحصیلیسازگاری اجتماعیآموزش مهارت های اجتماعیدانش آموزان دیرآموز