-
1.
نویسنده مسئول : طالاری، محمد ؛ نویسنده : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی مشتریهمآفرینیرفتار مشارکتی مشترینگرش همآفرینیارزشهای تجربیرفتارهای همآفرینی ارزش مشتری
-
2.
نویسنده : طالاری، محمد ؛ خوشرو، مینا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 161 تا 188 )
کلیدواژه ها:هوش مصنوعینسل چهارم بازاریابیمرور نظام مند پیشینهانقلاب صنعتی چهارمتحلیل بیبلیومتریکبازاریابیپژوهشاطلاعاتاسنادمشتریشناساییروند
-
3.
نویسنده مسئول : طالاری، محمد ؛ نویسنده : فلاح، محمدرضا ؛ حسین خانی، معصومه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 157 تا 178 )
کلیدواژه ها:شرکتهای دانشبنیانعملکرد محصول جدیدجهتگیری کارآفرینیبازاریابی دوسوتوانبازاردوسوتوانیبهرهبرداریتوسعۀ محصول جدید