-
1.
نویسنده : سالمی، آزاده ؛ صبوری خسروشاهی، حبیب ؛ هاشمی، شهناز ؛ نویسنده مسئول : خانیکی، هادی ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1401- شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 43 تا 74 )
کلیدواژه ها:تحلیل مسیرمصرف رسانهایرسانه های اجتماعیشکاف دیجیتالسواد رسانهای سلامتسوادسلامتسواد سلامت
-
2.
نویسنده : خانیکی، هادی ؛ مترجم : یزدیان، امیر ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1400- شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 1 تا 36 )
کلیدواژه ها:دینمطالعات فرهنگیرسانه های نوینوساطت معنارسانهای کردنساخت اجتماعی دینی فنآوری
-
3.
نویسنده : خانیکی، هادی ؛ خجیر، یوسف ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1398 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 35 تا 69 )
کلیدواژه ها:جامعه مدنیچالش هاشبکه های اجتماعی مجازیظرفیت ها
-
4.
نویسنده : طالبیان، حامد ؛ خانیکی، هادی ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»پاییز 1396 - شماره 11 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 1 تا 33 )
کلیدواژه ها:وبسنجیتحلیل شبکههای اجتماعیتحلیل شبکهی ابرپیوندمدل اسناد جایگزینصفحة فیلترینگشبکهوبپیونداطلاعاتگرهارتباطاتفیلترینگ
-
5.
نویسنده : مقیمی، مریم ؛ سلطانی، سید علی اصغر ؛ نویسنده مسئول : خانیکی، هادی ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1399- شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 69 تا 109 )
کلیدواژه ها:زنانتحلیل گفتمانمردسالاریاینستاگرامنفرتپراکنی
-
6.
نویسنده : دلیری، جواد ؛ خانیکی، هادی ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : سلطانیفر، محمد ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1401- شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (49 صفحه - از 387 تا 435 )
کلیدواژه ها:دیجیتالی شدنرسانه های نویناتاق خبرهمگرایی رسانه ایپلتفرم
-
7.
نویسنده مسئول : کرمانی، حسین ؛ نویسنده : خانیکی، هادی ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»پاییز 1398- شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 1 تا 33 )
کلیدواژه ها:کنش ارتباطیهابرماسروزنامهنگاریرسانههای اجتماعیتلگرامحوزهی عمومی
-
8.
نویسنده : خانیکی، هادی ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1394 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 1 تا 13 )
-
9.
نویسنده : باستانی، سوسن ؛ خانیکی، هادی ؛ ارکانزاده یزدی، سعید ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1397- شماره 14 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 1 تا 33 )
کلیدواژه ها:مردماینترنترسانههای نوینشبکههای اجتماعیرسانههای جریان اصلینظام رسانهای ایرانمصرفاعتمادپیمایشروزنامهماهوارهاخبار