-
1.
نویسنده : ناظمی، شمس الدین ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ میرابی، علی ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 76 تا 95 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتنقش ارباب رجوعمنابع ذهنیمنابع فیزیکیمنابع احساسیتعامل ارباب رجوع با یکدیگر
-
2.
نویسنده : ناظمی، شمس الدین ؛ فیاضی، مرجان ؛ نوری، علی ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 132 تا 153 )
کلیدواژه ها:تعاونتعاونی های تولیدیسیاست های حمایتگری
-
3.
نویسنده : مهارتی، یعقوب ؛ ناظمی، شمس الدین ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»بهار و تابستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 38 تا 60 )
کلیدواژه ها:رشدبقاﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﻲﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺤﻴﻄﻲﺣﻤﺎﻳﺖﻫﺎي دوﻟﺘﻲواﺣﺪﻫﺎي ﺗﻮﻟﻴﺪي ﻛﻮﭼﻚﻣﻌﻨﻲ دار ﺑﻮدنﻣﻌﻨﻲ دار